Kontrolní složka ředitele školy – ukázka prémiové verze

KONTROLNÍ SLOŽKA ŘEDITELE ŠKOLY 2.3 Kritéria hodnocení Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání na konkrétní školní rok schvaluje na základě projednání Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy . Podle těchto kritérií Česká školní inspekce v průběhu školního roku postupuje. Kritéria vycházejí z tzv. kvalitní školy . Dokument a koncepci vytvořila ve spolupráci s odborníky. Dokument je zpracován ve variantě pro mateřské školy, základní školy, střední školy (gymnázia, střední odborné školy), vyšší odborné školy, školní družiny, základní umělecké školy, školní kluby a domovy mládeže. Hodnocení škol a školských zařízení je prováděno ve 4stupňové škále: 1. Výborná 2. Očekávaná 3. Vyžadující zlepšení 4. Nevyhovující 2.3.1 Konkretizace rámce kritérií hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání Předškolní vzdělávání I. KONCEPCE A RÁMEC ŠKOLY  Mateřská škola má jasně formulovanou vizi a realistickou strategii rozvoje, které pedagogové sdílejí a naplňují.  Mateřská škola má vzdělávací program (ŠVP) , který vychází z vize a strategie rozvoje školy a je v souladu s kurikulárními dokumenty (RVP PV) ; jeho cíle jsou srozumitelné pro pedagogy i rodiče.  Mateřská škola funguje podle jasných pravidel umožňujících konstruktivní komunikaci všech aktérů (vedení, pedagogové, rodiče) a jejich participaci na chodu školy.  Mateřská škola spolupracuje s vnějšími partnery.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTE5NTAy