Kontrolní složka ředitele školy – prémiová verze | červen 2018

strana 27 KONTROLNÍ SLOŽKA ŘEDITELE ŠKOLY II. PEDAGOGICKÉ VEDENÍ ŠKOLY  Vedení školy aktivně řídí, monitoruje a vyhodnocuje práci školy a přijímá účinná opatření.  Vedení školy aktivně vytváří zdravé klima – pečuje o vztahy mezi pedagogy, dětmi i vzájemné vztahy mezi pedagogy, dětmi i jejich rodiči a o vzájemnou spolupráci všech aktérů.  Vedení školy cíleně pečuje o naplnění relevantních potřeb každého pedagoga a jeho profesní rozvoj, vytváří podmínky pro výměnu pedagogických zkušeností s dalšími školami a účinně podporuje začínající kolegy.  Vedení školy usiluje o optimální materiální podmínky vzdělávání a pečuje o jejich účelné využívání.  Vedení školy klade důraz na vlastní profesní rozvoj . III. KVALITA PEDAGOGICKÉHO SBORU  Pedagogové jsou pro svou práci kvalifikovaní a odborně zdatní a ke své práci přistupují profesionálně.  Pedagogové důsledně uplatňují při komunikaci s dětmi, rodiči a kolegy vstřícný, respektující přístup .  Pedagogové aktivně spolupracují, poskytují si vzájemně podporu a zpětnou vazbu.  Pedagogové podporují rozvoj demokratických hodnot a občanské angažovanosti.  Pedagogové aktivně pracují na svém profesním rozvoji. IV. VZDĚLÁVÁNÍ  Pedagogové systematicky promýšlejí a připravují vzdělávání v souladu s vědomostními, dovednostními i postojovými cíli, definovanými v kurikulárních dokumentech školy a individuálními potřebami dětí.  Pedagogové využívají široké spektrum výchovně-vzdělávacích strategií pro naplnění stanovených cílů.  Pedagogové systematicky sledují vzdělávací pokrok každého dítěte , při plánování a realizaci vzdělávání zohledňují individuální potřeby dětí.  Pedagogové se ve své práci zaměřují na sociální a osobnostní rozvoj dětí.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTE5NTAy