Kontrolní složka ředitele školy – prémiová verze | červen 2018

strana 28 KONTROLNÍ SLOŽKA ŘEDITELE ŠKOLY V. VZDĚLÁVACÍ VÝSLEDKY  Mateřská škola soustavně získává informace o posunech výsledků každého dítěte ve všech vzdělávacích oblastech a reaguje na ně vhodnými pedagogickými opatřeními.  Výsledky dětí odpovídají očekávaným výsledkům podle vzdělávacích programů.  Mateřská škola sleduje a vyhodnocuje úspěšnost dětí v průběhu, při ukončování předškolního vzdělávání, dle možností i v dalším vzdělávání a aktivně s výsledky pracuje, v zájmu zkvalitnění vzdělávání. VI. PODPORA VE VZDĚLÁVÁNÍ (ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI)  Mateřská škola vytváří každému dítěti a jeho rodině rovné příležitosti ke vzdělávání bez ohledu na jeho pohlaví, věk, etnickou příslušnost, kulturu, rodný jazyk, náboženství, rodinné zázemí, ekonomický status nebo potřebu podpůrných opatření.  Mateřská škola poskytuje účinnou podporu všem dětem s potřebou podpůrných opatření .  Mateřská škola věnuje patřičnou pozornost osobnostnímu rozvoji dětí a dbá na to, aby žádné dítě nebylo vyčleňováno z kolektivu. CHARAKTERISTIKA PROSTŘEDÍ, V NĚMŽ ŠKOLA PRACUJE (Charakteristika regionu, materiální podmínky, finanční podmínky, složení dětí). Základní vzdělávání I. KONCEPCE A RÁMEC ŠKOLY  Škola má jasně formulovanou vizi a realistickou strategii rozvoje, které pedagogové sdílejí a naplňují.  Škola má vzdělávací program (ŠVP) , který vychází z vize a strategie rozvoje školy a je v souladu s kurikulárními dokumenty (RVP) ; jeho cíle jsou srozumitelné pro pedagogy i rodiče.  Škola funguje podle jasných pravidel umožňujících konstruktivní komunikaci všech aktérů (vedení, pedagogové, rodiče) a jejich participaci na chodu školy.  Škola je vstřícné a bezpečné místo pro žáky, jejich rodiče i pedagogy.  Škola spolupracuje s vnějšími partnery.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTE5NTAy