Kontrolní složka ředitele školy – prémiová verze | červen 2018
strana 28 KONTROLNÍ SLOŽKA ŘEDITELE ŠKOLY V. VZDĚLÁVACÍ VÝSLEDKY Mateřská škola soustavně získává informace o posunech výsledků každého dítěte ve všech vzdělávacích oblastech a reaguje na ně vhodnými pedagogickými opatřeními. Výsledky dětí odpovídají očekávaným výsledkům podle vzdělávacích programů. Mateřská škola sleduje a vyhodnocuje úspěšnost dětí v průběhu, při ukončování předškolního vzdělávání, dle možností i v dalším vzdělávání a aktivně s výsledky pracuje, v zájmu zkvalitnění vzdělávání. VI. PODPORA VE VZDĚLÁVÁNÍ (ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI) Mateřská škola vytváří každému dítěti a jeho rodině rovné příležitosti ke vzdělávání bez ohledu na jeho pohlaví, věk, etnickou příslušnost, kulturu, rodný jazyk, náboženství, rodinné zázemí, ekonomický status nebo potřebu podpůrných opatření. Mateřská škola poskytuje účinnou podporu všem dětem s potřebou podpůrných opatření . Mateřská škola věnuje patřičnou pozornost osobnostnímu rozvoji dětí a dbá na to, aby žádné dítě nebylo vyčleňováno z kolektivu. CHARAKTERISTIKA PROSTŘEDÍ, V NĚMŽ ŠKOLA PRACUJE (Charakteristika regionu, materiální podmínky, finanční podmínky, složení dětí). Základní vzdělávání I. KONCEPCE A RÁMEC ŠKOLY Škola má jasně formulovanou vizi a realistickou strategii rozvoje, které pedagogové sdílejí a naplňují. Škola má vzdělávací program (ŠVP) , který vychází z vize a strategie rozvoje školy a je v souladu s kurikulárními dokumenty (RVP) ; jeho cíle jsou srozumitelné pro pedagogy i rodiče. Škola funguje podle jasných pravidel umožňujících konstruktivní komunikaci všech aktérů (vedení, pedagogové, rodiče) a jejich participaci na chodu školy. Škola je vstřícné a bezpečné místo pro žáky, jejich rodiče i pedagogy. Škola spolupracuje s vnějšími partnery.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTE5NTAy