Kontrolní složka ředitele školy – prémiová verze | červen 2018
strana 30 KONTROLNÍ SLOŽKA ŘEDITELE ŠKOLY V. VZDĚLÁVACÍ VÝSLEDKY ŽÁKŮ Škola soustavně získává informace o posunech výsledků každého žáka ve všech vzdělávacích oblastech a reaguje na ně vhodnými pedagogickými opatřeními. Výsledky vzdělávání žáků odpovídají očekávaným výsledkům podle vzdělávacích programů. Žáci školy jsou motivováni k dosahování dobrých výsledků a projevují sociální a osobnostní kompetence a občanské hodnoty. Škola sleduje a vyhodnocuje úspěšnost žáků v průběhu, při ukončování vzdělávání a v dalším vzdělávání či profesní dráze a aktivně s výsledky pracuje v zájmu zkvalitnění vzdělávání. VI. PODPORA VE VZDĚLÁVÁNÍ (ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI) Škola vytváří každému žákovi a jeho rodině rovné příležitosti ke vzdělávání bez ohledu na jeho pohlaví, věk, etnickou příslušnost, kulturu, rodný jazyk, náboženství, rodinné zázemí, ekonomický status nebo potřebu podpůrných opatření. Škola poskytuje účinnou podporu všem žákům s potřebou podpůrných opatření . Škola věnuje patřičnou pozornost osobnostnímu rozvoji žáků a dbá na to, aby žádný žák nebyl vyčleňován z kolektivu. CHARAKTERISTIKA PROSTŘEDÍ, V NĚMŽ ŠKOLA PRACUJE (Charakteristika regionu, materiální podmínky, finanční podmínky, složení dětí). Střední vzdělávání – všeobecné (gymnaziální) I. KONCEPCE A RÁMEC ŠKOLY Škola má jasně formulovanou vizi a realistickou strategii rozvoje, které pedagogové sdílejí a naplňují. Škola má vzdělávací program (ŠVP) , který vychází z vize a strategie rozvoje školy a je v souladu s kurikulárními dokumenty (RVP) ; jeho cíle jsou srozumitelné pro pedagogy i rodiče. Škola funguje podle jasných pravidel umožňujících konstruktivní komunikaci všech aktérů (vedení, pedagogové, rodiče) a jejich participaci na chodu školy. Škola je vstřícné a bezpečné místo pro žáky, jejich rodiče i pedagogy. Škola spolupracuje s vnějšími partnery.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTE5NTAy