Kontrolní složka ředitele školy – prémiová verze | červen 2018

strana 32 KONTROLNÍ SLOŽKA ŘEDITELE ŠKOLY V. VZDĚLÁVACÍ VÝSLEDKY ŽÁKŮ  Škola soustavně získává informace o posunech výsledků každého žáka ve všech vzdělávacích oblastech a reaguje na ně vhodnými pedagogickými opatřeními.  Výsledky vzdělávání žáků odpovídají očekávaným výsledkům podle vzdělávacích programů.  Žáci školy jsou motivovaní k dosahování dobrých výsledků a projevují sociální a osobnostní kompetence a občanské hodnoty.  Škola sleduje a vyhodnocuje úspěšnost žáků v průběhu, při ukončování vzdělávání a v dalším vzdělávání či profesní dráze a aktivně s výsledky pracuje v zájmu zkvalitnění vzdělávání. VI. PODPORA ŽÁKŮ PŘI VZDĚLÁVÁNÍ (ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI)  Škola vytváří každému žákovi a jeho rodině rovné příležitosti ke vzdělávání bez ohledu na jeho pohlaví, věk, etnickou příslušnost, kulturu, rodný jazyk, náboženství, rodinné zázemí, ekonomický status nebo speciální vzdělávací potřeby.  Škola poskytuje účinnou podporu všem žákům s potřebou podpůrných opatření .  Škola věnuje patřičnou pozornost osobnostnímu rozvoji žáků, rozvíjí u nich otevřenost, toleranci a respekt vůči jinakosti a dbá na to, aby žádný žák nebyl vyčleňován z kolektivu. CHARAKTERISTIKA PROSTŘEDÍ, V NĚMŽ ŠKOLA PRACUJE (Charakteristika regionu, materiální podmínky, finanční podmínky, složení žáků). Střední vzdělávání – odborné I. KONCEPCE A RÁMEC ŠKOLY  Škola má jasně formulovanou vizi a realistickou strategii rozvoje, které pedagogové sdílejí a naplňují.  Škola má vzdělávací program (ŠVP) , který vychází z vize a strategie rozvoje školy a je v souladu s kurikulárními dokumenty (RVP) ; jeho cíle jsou srozumitelné pro pedagogy, rodiče i další partnery.  Škola funguje podle jasných pravidel umožňujících konstruktivní komunikaci všech aktérů (vedení, pedagogové, rodiče) a jejich participaci na chodu školy.  Škola je vstřícné a bezpečné místo pro žáky, jejich rodiče i pedagogy.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTE5NTAy