Kontrolní složka ředitele školy – prémiová verze | červen 2018
strana 34 KONTROLNÍ SLOŽKA ŘEDITELE ŠKOLY Pedagogové systematicky sledují vzdělávací pokrok každého žáka a při plánování a realizaci výuky zohledňují individuální potřeby žáků. Pedagogové se ve své práci zaměřují na sociální a osobnostní rozvoj žáků. V. VZDĚLÁVACÍ VÝSLEDKY ŽÁKŮ Škola soustavně získává informace o posunech výsledků každého žáka ve všech vzdělávacích oblastech a reaguje na ně vhodnými pedagogickými opatřeními. Výsledky vzdělávání žáků odpovídají očekávaným výsledkům podle vzdělávacích programů. Žáci školy jsou motivovaní k dosahování dobrých výsledků a projevují sociální a osobnostní kompetence a občanské hodnoty. Škola sleduje a vyhodnocuje úspěšnost žáků v průběhu, při ukončování vzdělávání a v dalším vzdělávání či profesní dráze a aktivně s výsledky pracuje v zájmu zkvalitnění vzdělávání. VI. PODPORA ŽÁKŮ PŘI VZDĚLÁVÁNÍ (ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI) Škola vytváří každému žákovi a jeho rodině rovné příležitosti ke vzdělávání bez ohledu na jeho pohlaví, věk, etnickou příslušnost, kulturu, rodný jazyk, náboženství, rodinné zázemí, ekonomický status nebo speciální vzdělávací potřeby. Škola poskytuje účinnou podporu všem žákům s potřebou podpůrných opatření. Škola věnuje patřičnou pozornost osobnostnímu rozvoji žáků, rozvíjí u nich otevřenost, toleranci a respekt vůči jinakosti a dbá na to, aby žádný žák nebyl vyčleňován z kolektivu. CHARAKTERISTIKA PROSTŘEDÍ, V NĚMŽ ŠKOLA PRACUJE (Charakteristika regionu, materiální podmínky, finanční podmínky, složení žáků). Školní družiny a školní kluby (dále jen „školní družiny“) I. KONCEPCE A RÁMEC ŠKOLNÍ DRUŽINY Školní družina má jasně formulovanou vizi a realistickou strategii rozvoje, které pedagogové sdílejí a naplňují. Školní družina má vzdělávací program (ŠVP) , který vychází z vize a strategie rozvoje školní družiny; jeho cíle jsou srozumitelné pro pedagogy i rodiče.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTE5NTAy