Kontrolní složka ředitele školy – prémiová verze | červen 2018

strana 34 KONTROLNÍ SLOŽKA ŘEDITELE ŠKOLY  Pedagogové systematicky sledují vzdělávací pokrok každého žáka a při plánování a realizaci výuky zohledňují individuální potřeby žáků.  Pedagogové se ve své práci zaměřují na sociální a osobnostní rozvoj žáků. V. VZDĚLÁVACÍ VÝSLEDKY ŽÁKŮ  Škola soustavně získává informace o posunech výsledků každého žáka ve všech vzdělávacích oblastech a reaguje na ně vhodnými pedagogickými opatřeními.  Výsledky vzdělávání žáků odpovídají očekávaným výsledkům podle vzdělávacích programů.  Žáci školy jsou motivovaní k dosahování dobrých výsledků a projevují sociální a osobnostní kompetence a občanské hodnoty.  Škola sleduje a vyhodnocuje úspěšnost žáků v průběhu, při ukončování vzdělávání a v dalším vzdělávání či profesní dráze a aktivně s výsledky pracuje v zájmu zkvalitnění vzdělávání. VI. PODPORA ŽÁKŮ PŘI VZDĚLÁVÁNÍ (ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI)  Škola vytváří každému žákovi a jeho rodině rovné příležitosti ke vzdělávání bez ohledu na jeho pohlaví, věk, etnickou příslušnost, kulturu, rodný jazyk, náboženství, rodinné zázemí, ekonomický status nebo speciální vzdělávací potřeby.  Škola poskytuje účinnou podporu všem žákům s potřebou podpůrných opatření.  Škola věnuje patřičnou pozornost osobnostnímu rozvoji žáků, rozvíjí u nich otevřenost, toleranci a respekt vůči jinakosti a dbá na to, aby žádný žák nebyl vyčleňován z kolektivu. CHARAKTERISTIKA PROSTŘEDÍ, V NĚMŽ ŠKOLA PRACUJE (Charakteristika regionu, materiální podmínky, finanční podmínky, složení žáků). Školní družiny a školní kluby (dále jen „školní družiny“) I. KONCEPCE A RÁMEC ŠKOLNÍ DRUŽINY  Školní družina má jasně formulovanou vizi a realistickou strategii rozvoje, které pedagogové sdílejí a naplňují.  Školní družina má vzdělávací program (ŠVP) , který vychází z vize a strategie rozvoje školní družiny; jeho cíle jsou srozumitelné pro pedagogy i rodiče.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTE5NTAy