Kontrolní složka ředitele školy – prémiová verze | červen 2018
strana 35 KONTROLNÍ SLOŽKA ŘEDITELE ŠKOLY Školní družina funguje podle jasných pravidel umožňujících konstruktivní komunikaci všech aktérů (vedení, pedagogové, rodiče) a jejich participaci na chodu školní družiny. Školní družina je vstřícné a bezpečné místo pro žáky, jejich rodiče i pedagogy. Školní družina spolupracuje s vnějšími partnery. II. PEDAGOGICKÉ VEDENÍ ŠKOLNÍ DRUŽINY Vedení školní družiny aktivně řídí, pravidelně monitoruje a vyhodnocuje práci školní družiny a přijímá účinná opatření. Vedení školní družiny aktivně vytváří zdravé školní klima – pečuje o vztahy mezi pedagogy, žáky i vzájemné vztahy mezi pedagogy a žáky, jejich rodiči i o vzájemnou spolupráci všech aktérů. Vedení školní družiny usiluje o zajištění optimálních personálních podmínek pro vzdělávání, cíleně pečuje o naplnění relevantních potřeb každého pedagoga a jeho profesní rozvoj, vytváří podmínky pro výměnu pedagogických zkušeností s dalšími školami a účinně podporuje začínající pedagogy. Vedení školní družiny usiluje o optimální materiální podmínky vzdělávání a pečuje o jejich účelné využívání. Vedení školní družiny klade důraz na vlastní profesní rozvoj . III. KVALITA PEDAGOGICKÉHO SBORU Pedagogové jsou pro svou práci kvalifikovaní a odborně zdatní a ke své práci přistupují profesionálně. Pedagogové důsledně uplatňují při komunikaci s žáky, rodiči i kolegy vstřícný, respektující přístup . Pedagogové aktivně spolupracují a poskytují si vzájemně podporu a zpětnou vazbu. Pedagogové podporují rozvoj demokratických hodnot a občanské angažovanosti. Pedagogové aktivně spolupracují na svém profesním rozvoji. IV. ZÁJMOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ Pedagogové systematicky promýšlejí a připravují vzdělávání v souladu s vědomostními, dovednostními i postojovými cíli definovanými v kurikulárních dokumentech školní družiny a potřebami žáků.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTE5NTAy