Kontrolní složka ředitele školy – prémiová verze | červen 2018

strana 35 KONTROLNÍ SLOŽKA ŘEDITELE ŠKOLY  Školní družina funguje podle jasných pravidel umožňujících konstruktivní komunikaci všech aktérů (vedení, pedagogové, rodiče) a jejich participaci na chodu školní družiny.  Školní družina je vstřícné a bezpečné místo pro žáky, jejich rodiče i pedagogy.  Školní družina spolupracuje s vnějšími partnery. II. PEDAGOGICKÉ VEDENÍ ŠKOLNÍ DRUŽINY  Vedení školní družiny aktivně řídí, pravidelně monitoruje a vyhodnocuje práci školní družiny a přijímá účinná opatření.  Vedení školní družiny aktivně vytváří zdravé školní klima – pečuje o vztahy mezi pedagogy, žáky i vzájemné vztahy mezi pedagogy a žáky, jejich rodiči i o vzájemnou spolupráci všech aktérů.  Vedení školní družiny usiluje o zajištění optimálních personálních podmínek pro vzdělávání, cíleně pečuje o naplnění relevantních potřeb každého pedagoga a jeho profesní rozvoj, vytváří podmínky pro výměnu pedagogických zkušeností s dalšími školami a účinně podporuje začínající pedagogy.  Vedení školní družiny usiluje o optimální materiální podmínky vzdělávání a pečuje o jejich účelné využívání.  Vedení školní družiny klade důraz na vlastní profesní rozvoj . III. KVALITA PEDAGOGICKÉHO SBORU  Pedagogové jsou pro svou práci kvalifikovaní a odborně zdatní a ke své práci přistupují profesionálně.  Pedagogové důsledně uplatňují při komunikaci s žáky, rodiči i kolegy vstřícný, respektující přístup .  Pedagogové aktivně spolupracují a poskytují si vzájemně podporu a zpětnou vazbu.  Pedagogové podporují rozvoj demokratických hodnot a občanské angažovanosti.  Pedagogové aktivně spolupracují na svém profesním rozvoji. IV. ZÁJMOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ  Pedagogové systematicky promýšlejí a připravují vzdělávání v souladu s vědomostními, dovednostními i postojovými cíli definovanými v kurikulárních dokumentech školní družiny a potřebami žáků.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTE5NTAy