Kontrolní složka ředitele školy – prémiová verze | červen 2018
strana 36 KONTROLNÍ SLOŽKA ŘEDITELE ŠKOLY Pedagogové využívají široké spektrum výchovně-vzdělávacích strategií pro naplnění stanovených cílů. Pedagogové systematicky sledují vzdělávací pokrok každého žáka a při plánování a realizaci vzdělávání zohledňují individuální potřeby žáků. Pedagogové se ve své práci zaměřují na sociální a osobnostní rozvoj žáků. V. VZDĚLÁVACÍ VÝSLEDKY ŽÁKŮ Výsledky vzdělávání žáků odpovídají očekávaným výsledkům podle vzdělávacích programů. Žáci jsou ve školní družině motivovaní k dosahování dobrých výsledků a projevují sociální a osobnostní kompetence a občanské hodnoty. VI. PODPORA ŽÁKŮ PŘI VZDĚLÁVÁNÍ (ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI) Školní družina vytváří každému žákovi a jeho rodině rovné příležitosti ke vzdělávání bez ohledu na jeho pohlaví, věk, etnickou příslušnost, kulturu, rodný jazyk, náboženství, rodinné zázemí, ekonomický status nebo speciální vzdělávací potřeby. Školní družina poskytuje účinnou podporu všem žákům s potřebou podpůrných opatření . Školní družina věnuje patřičnou pozornost osobnostnímu rozvoji žáků, rozvíjí u nich otevřenost, toleranci a respekt vůči jinakosti a dbá na to, aby žádný žák nebyl vyčleňován z kolektivu. CHARAKTERISTIKA PROSTŘEDÍ, V NĚMŽ ŠKOLNÍ DRUŽINA PRACUJE (Charakteristika regionu, materiální podmínky, finanční podmínky, složení žáků). Domovy mládeže, domovy mládeže se školou a internáty (dále jen „domovy mládeže“) I. KONCEPCE A RÁMEC DOMOVA MLÁDEŽE Domov mládeže má jasně formulovanou vizi a realistickou strategii rozvoje, které pedagogové sdílejí a naplňují. Domov mládeže má vzdělávací program (ŠVP) , který vychází z vize a strategie rozvoje domova mládeže; jeho cíle jsou srozumitelné pro pedagogy, rodiče i další partnery.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTE5NTAy