Kontrolní složka ředitele školy – prémiová verze | červen 2018

strana 36 KONTROLNÍ SLOŽKA ŘEDITELE ŠKOLY  Pedagogové využívají široké spektrum výchovně-vzdělávacích strategií pro naplnění stanovených cílů.  Pedagogové systematicky sledují vzdělávací pokrok každého žáka a při plánování a realizaci vzdělávání zohledňují individuální potřeby žáků.  Pedagogové se ve své práci zaměřují na sociální a osobnostní rozvoj žáků. V. VZDĚLÁVACÍ VÝSLEDKY ŽÁKŮ  Výsledky vzdělávání žáků odpovídají očekávaným výsledkům podle vzdělávacích programů.  Žáci jsou ve školní družině motivovaní k dosahování dobrých výsledků a projevují sociální a osobnostní kompetence a občanské hodnoty. VI. PODPORA ŽÁKŮ PŘI VZDĚLÁVÁNÍ (ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI)  Školní družina vytváří každému žákovi a jeho rodině rovné příležitosti ke vzdělávání bez ohledu na jeho pohlaví, věk, etnickou příslušnost, kulturu, rodný jazyk, náboženství, rodinné zázemí, ekonomický status nebo speciální vzdělávací potřeby.  Školní družina poskytuje účinnou podporu všem žákům s potřebou podpůrných opatření .  Školní družina věnuje patřičnou pozornost osobnostnímu rozvoji žáků, rozvíjí u nich otevřenost, toleranci a respekt vůči jinakosti a dbá na to, aby žádný žák nebyl vyčleňován z kolektivu. CHARAKTERISTIKA PROSTŘEDÍ, V NĚMŽ ŠKOLNÍ DRUŽINA PRACUJE (Charakteristika regionu, materiální podmínky, finanční podmínky, složení žáků). Domovy mládeže, domovy mládeže se školou a internáty (dále jen „domovy mládeže“) I. KONCEPCE A RÁMEC DOMOVA MLÁDEŽE  Domov mládeže má jasně formulovanou vizi a realistickou strategii rozvoje, které pedagogové sdílejí a naplňují.  Domov mládeže má vzdělávací program (ŠVP) , který vychází z vize a strategie rozvoje domova mládeže; jeho cíle jsou srozumitelné pro pedagogy, rodiče i další partnery.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTE5NTAy