Kontrolní složka ředitele školy – prémiová verze | červen 2018
strana 37 KONTROLNÍ SLOŽKA ŘEDITELE ŠKOLY Domov mládeže funguje podle jasných pravidel umožňujících konstruktivní komunikaci všech aktérů (vedení, pedagogové, rodiče) a jejich participaci na chodu domova mládeže. Domov mládeže je vstřícné a bezpečné místo pro žáky, jejich rodiče i pedagogy. Domov mládeže spolupracuje s vnějšími partnery. II. PEDAGOGICKÉ VEDENÍ DOMOVA MLÁDEŽE Vedení domova mládeže aktivně řídí, pravidelně monitoruje a vyhodnocuje práci domova mládeže a přijímá účinná opatření. Vedení domova mládeže aktivně vytváří zdravé klima – pečuje o vztahy mezi pedagogy, žáky i vzájemné vztahy mezi pedagogy, žáky i jejich rodiči a o vzájemnou spolupráci všech aktérů. Vedení domova mládeže usiluje o zajištění optimálních personálních podmínek pro výchovu a vzdělávání, cíleně pečuje o naplnění relevantních potřeb každého pedagoga a jeho profesní rozvoj, vytváří podmínky pro výměnu pedagogických zkušeností s dalšími domovy mládeže a účinně podporuje začínající pedagogy. Vedení domova mládeže usiluje o optimální prostorové a materiální podmínky vzdělávání a pečuje o jejich účelné využívání. Vedení domova mládeže klade důraz na vlastní profesní rozvoj . III. KVALITA PEDAGOGICKÉHO SBORU Pedagogové jsou pro svou práci kvalifikovaní a odborně zdatní a ke své práci přistupují profesionálně. Pedagogové důsledně uplatňují při komunikaci s žáky, rodiči i kolegy vstřícný, respektující přístup . Pedagogové aktivně spolupracují a poskytují si vzájemně podporu a zpětnou vazbu. Pedagogové podporují rozvoj demokratických hodnot a občanské angažovanosti. Pedagogové aktivně spolupracují na svém profesním rozvoji.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTE5NTAy