Kontrolní složka ředitele školy – prémiová verze | červen 2018
strana 38 KONTROLNÍ SLOŽKA ŘEDITELE ŠKOLY IV. VÝCHOVA A VZDĚLÁVÁNÍ Pedagogové systematicky promýšlejí a připravují vzdělávání v souladu s vědomostními, dovednostními i postojovými cíli definovanými v kurikulárních dokumentech domova mládeže a potřebami žáků. Pedagogové využívají široké spektrum výchovně-vzdělávacích strategií pro naplnění stanovených cílů. Pedagogové systematicky sledují výchovný a vzdělávací pokrok každého žáka a při plánování a realizaci vzdělávání zohledňují individuální potřeby žáků. Pedagogové se ve své práci zaměřují na sociální a osobnostní rozvoj žáků. V. VZDĚLÁVACÍ VÝSLEDKY ŽÁKŮ Domov mládeže soustavně získává informace o posunech výsledků každého žáka ve všech výchovných a vzdělávacích oblastech a reaguje na ně vhodnými pedagogickými opatřeními. Výsledky výchovy a vzdělávání žáků odpovídají očekávaným výsledkům podle vzdělávacích programů. Žáci jsou motivovaní k dosahování dobrých výsledků a projevují sociální a osobnostní kompetence a občanské hodnoty. VI. PODPORA ŽÁKŮ PŘI VZDĚLÁVÁNÍ (ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI) Domov mládeže vytváří každému žákovi a jeho rodině rovné příležitosti ke vzdělávání bez ohledu na jeho pohlaví, věk, etnickou příslušnost, kulturu, rodný jazyk, náboženství, rodinné zázemí, ekonomický status nebo speciální vzdělávací potřeby. Domov mládeže poskytuje účinnou podporu všem žákům s potřebou podpůrných opatření . Domov mládeže věnuje patřičnou pozornost osobnostnímu rozvoji žáků, rozvíjí u nich otevřenost, toleranci a respekt vůči jinakosti a dbá na to, aby žádný žák nebyl vyčleňován z kolektivu. CHARAKTERISTIKA PROSTŘEDÍ, V NĚMŽ DOMOV MLÁDEŽE PRACUJE (Charakteristika regionu, materiální podmínky, finanční podmínky, složení žáků). ZDROJ: Dokument Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání. Dostupné na: < http://www.csicr.cz/cz/DOKUMENTY/Kriteria-hodnoceni>
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTE5NTAy