Kontrolní složka ředitele školy – prémiová verze | červen 2018

strana 38 KONTROLNÍ SLOŽKA ŘEDITELE ŠKOLY IV. VÝCHOVA A VZDĚLÁVÁNÍ  Pedagogové systematicky promýšlejí a připravují vzdělávání v souladu s vědomostními, dovednostními i postojovými cíli definovanými v kurikulárních dokumentech domova mládeže a potřebami žáků.  Pedagogové využívají široké spektrum výchovně-vzdělávacích strategií pro naplnění stanovených cílů.  Pedagogové systematicky sledují výchovný a vzdělávací pokrok každého žáka a při plánování a realizaci vzdělávání zohledňují individuální potřeby žáků.  Pedagogové se ve své práci zaměřují na sociální a osobnostní rozvoj žáků. V. VZDĚLÁVACÍ VÝSLEDKY ŽÁKŮ  Domov mládeže soustavně získává informace o posunech výsledků každého žáka ve všech výchovných a vzdělávacích oblastech a reaguje na ně vhodnými pedagogickými opatřeními.  Výsledky výchovy a vzdělávání žáků odpovídají očekávaným výsledkům podle vzdělávacích programů.  Žáci jsou motivovaní k dosahování dobrých výsledků a projevují sociální a osobnostní kompetence a občanské hodnoty. VI. PODPORA ŽÁKŮ PŘI VZDĚLÁVÁNÍ (ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI)  Domov mládeže vytváří každému žákovi a jeho rodině rovné příležitosti ke vzdělávání bez ohledu na jeho pohlaví, věk, etnickou příslušnost, kulturu, rodný jazyk, náboženství, rodinné zázemí, ekonomický status nebo speciální vzdělávací potřeby.  Domov mládeže poskytuje účinnou podporu všem žákům s potřebou podpůrných opatření .  Domov mládeže věnuje patřičnou pozornost osobnostnímu rozvoji žáků, rozvíjí u nich otevřenost, toleranci a respekt vůči jinakosti a dbá na to, aby žádný žák nebyl vyčleňován z kolektivu. CHARAKTERISTIKA PROSTŘEDÍ, V NĚMŽ DOMOV MLÁDEŽE PRACUJE (Charakteristika regionu, materiální podmínky, finanční podmínky, složení žáků). ZDROJ: Dokument Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání. Dostupné na: < http://www.csicr.cz/cz/DOKUMENTY/Kriteria-hodnoceni>

RkJQdWJsaXNoZXIy MTE5NTAy