Kontrolní složka ředitele školy – prémiová verze | červen 2018

KONTROLNÍ SLOŽKA ŘEDITELE ŠKOLY strana 22 4.2 Individuální vzdělávací plán mimořádně nadaného žáka  upravuje jej ustanovení § 28 prováděcí vyhlášky;  vzdělávání mimořádně nadaného žáka se může uskutečňovat podle IVP, který vychází ze školního vzdělávacího programu příslušné školy, závěrů psychologického a speciálně pedagogického vyšetření a vyjádření zletilého žáka nebo zákonného zástupce žáka;  jedná se o závazný dokument, který je součástí dokumentace žáka ve školní matrice;  může být doplňován a upravován v průběhu školního roku. IVP mimořádně nadaného žáka obsahuje: a) závěry doporučení školského poradenského zařízení; b) závěry psychologického a speciálně pedagogického vyšetření a pedagogické diagnostiky, které blíže popisují oblast, typ a rozsah nadání a vzdělávací potřeby mimořádně nadaného žáka, případně vyjádření registrujícího praktického lékaře pro děti a dorost; c) údaje o způsobu poskytování individuální pedagogické, speciálně pedagogické nebo psychologické péče mimořádně nadanému žákovi; d) vzdělávací model pro mimořádně nadaného žáka, údaje o potřebě úprav v obsahu vzdělávání žáka, časové a obsahové rozvržení učiva, volbu pedagogických postupů, způsob zadávání a plnění úkolů, způsob hodnocení, úpravu zkoušek; e) seznam doporučených učebních pomůcek, učebnic a materiálů; f) určení pedagogického pracovníka školského poradenského zařízení, se kterým bude škola spolupracovat při zajišťování péče o mimořádně nadaného žáka; g) personální zajištění úprav a průběhu vzdělávání mimořádně nadaného žáka; h) určení pedagogického pracovníka školy pro sledování průběhu vzdělávání mimořádně nadaného žáka a pro zajištění spolupráce se školským poradenským zařízením.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTE5NTAy