KONTROLNÍ SLOŽKA ŘEDITELE ŠKOLY
|
I |
Tiráž
|
2 |
Úvod
|
3 |
Vysvětlivky k ikonkám
|
4 |
Obsah
|
5 |
I. Požadavky České školní inspekce
|
7 |
1. Česká školní inspekce v obecném pojetí
|
8 |
1.1 Základní vymezení činnosti České školní inspekce
|
8 |
1.2 Schéma organizační struktury a základní informace
|
21 |
1.3 Specifikace tematického šetření, hodnoticí a kontrolní činnost
|
25 |
2. Česká školní inspekce v praxi škola školských zařízení
|
27 |
2.1 Výstupy inspekční činnosti a jejich specifika
|
28 |
2.2 Inspekční tým, práva a povinnosti
|
30 |
2.3 Kritéria hodnocení
|
32 |
2.3.1 Konkretizace rámce kritérií hodnocení podmínek,průběhu a výsledků vzdělávání
|
32 |
2.3.2 Oblast speciálních vzdělávacích potřeb dětí a žáků
|
45 |
2.3.3 Vedení povinné dokumentace škol a školských zařízení
|
45 |
2.3.4 Nejčastější nedostatky vycházející z inspekční činnosti
|
48 |
2.4 Podněty, stížnosti, oznámení
|
52 |
2.4.1 Institucionální zajištění podnětů, stížností
|
53 |
3. Legislativní zakotvení České školní inspekce – rychlá navigace
|
56 |
II. Vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů nadaných
|
59 |
1. Podpůrná opatření a individualizované vzdělávání
|
60 |
1.1 Podpůrná opatření
|
60 |
1.2 Pravidla pro uplatnění PO
|
62 |
1.3 Postup školy při poskytování PO prvního stupně
|
63 |
1.3.1 Postup před přiznáním PO druhého až pátého stupně
|
64 |
1.4 Postup při poskytování podpůrných opatření druhého až pátého stupně
|
66 |
1.5 Podpůrná opatření pro neslyšící a hluchoslepé žáky
|
67 |
2. Vzdělávání ve školách, třídách, odděleních, studijních skupinách samostatně zřízených pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
|
69 |
3. Využití asistentů pedagoga
|
71 |
3.1 Asistent pedagoga
|
71 |
4. Individuální vzdělávací plán
|
78 |
4.1 Individuální vzdělávací plán žáka se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP)
|
78 |
4.2 Individuální vzdělávací plán mimořádně nadaného žáka
|
80 |
5. Poradenská pomoc školského poradenského zařízení
|
82 |
6. Organizace vzdělávání žáků s přiznanými podpůrnými opatřeními
|
87 |
6.1 Zvláštní ustanovení o vzdělávání žákůs PO druhého až pátého stupně
|
88 |
6.2 Zařazování žáků do školy, třídy, oddělení nebo studijní skupiny zřízené podle § 16 odst. 9 zákona
|
89 |
6.3 Vzdělávání nadaných dětí, žáků a studentů
|
93 |
7. Přechodná a závěrečná ustanovení školského zákona a přechodná a závěrečná ustanovení prováděcí vyhlášky
|
96 |