Kontrolní složka ředitele školy

strana 61 VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI A STUDENTŮ NADANÝCH 2.4 Podpůrná opatření prvního stupně Prováděcí vyhláška v ust. § 10 upravuje postup školy při poskytování opatření prvního stupně. Povinnosti školy • Poskytování PO prvního stupně průběžně vyhodnocovat ; • o poskytování PO prvního stupně informovat zákonného zástupce žáka; • nejpozději po třech měsících od zahájení poskytování PO vyhod - notit, zda PO vedou k naplnění stanovených cílů ; • není-li tomu tak, doporučit zletilému žákovi nebo zákonnému zá- stupci žáka využití poradenské pomoci školského poradenského zařízení; • do doby zahájení poskytování PO druhého až pátého stupně na zá- kladě doporučení školského poradenského zařízení poskytovat PO prvního stupně. Škola může zpracovat plán pedagogické podpory zejména v si- tuaci, kdy pro poskytování podpůrných opatření prvního stupně nepostačuje samotné zohlednění individuálních vzdělávacích potřeb žáka při vzdělávání. + Plán pedagogické podpory žáka by měl obsahovat: • popis obtíží a speciálních vzdělávacích potřeb žáka; • PO prvního stupně; • stanovení cílů podpory; • způsob vyhodnocování naplňování plánu. I přesto, že plán pedagogické podpory přestal být povinným doku - mentem , doporučuji jeho využití. Jeho zpracování nám lépe umož- ní průběžné vyhodnocování poskytování PO, jejich evidenci. Plán

RkJQdWJsaXNoZXIy MTE5NTAy