Veřejné zakázky v praxi – ukázkové číslo

kační formy a kam se chce organi- zace v horizontu desetiletí dostat (smart cities, sdílení dopravních prostředků, zajištění dopravy atd.). aková politika a strategie se může v budoucnu korigovat, ale neměla by být bezdůvodně nahrazena zce- la opačnou formou například pou- ze kvůli změně vedení. á-li vedení organizace stra- tegii, musí se začít zajímat, co lidé skutečně potřebují. Pokud bude postupovat v souladu s S 41000, pak budou zmíněné potře- by pečlivě zdokumentovány, včet- ně porovnání jejich významnosti. a to pak již navazuje rozpracová- ní konkrétních požadavků, které se dále zapracovávají do návrhů smluv a příprav, jak jednotlivé služby zajistit. Současný trend integrace slu- žeb, který předpokládá i tato S , nemusí být uplatněn doslovně, vždy však musí být určen zástupce, který bude mít oblast na starosti, a především musí vzniknout apa- rát, jenž vše integruje a řídí. ýsledkem celé proměny jsou kvalitně spravované majetky (vždy je známo, kde se co nachází, v jakém stavu a jak je majetek po- třeba ošetřovat), efektivně, avšak kvalitně prováděný úklid (interní, externí, letní i zimní), dobře ošet- řená zeleň, efektivně řízené zdroje (elektřina, plyn, voda, kanalizace a čistírna), ekologicky a efektivně zajištěné odpadové hospodářství včetně sběrných dvorů, zajiště- ná ochrana majetku a osob, vždy a všude dodržovaná pravidla bez- pečnosti (B P, P , hygiena atd.). obře zavedený facility ma- nagement pomáhá i jednotlivým pracovníkům, návštěvníkům a hos- tům s jejich problémy v prostorách organizace. edná se o administra- tivní služby (recepce, sekretariáty, tlumočnické a překladatelské služ- by atd.) a v neposlední řadě o inter- ní logistiku organizace (kancelářské potřeby, interní poštu, archivaci, in- terní dopravu, vozový park, tiskové služby atd.). Pracovník a návštěvník takto spravované organizace bude mít vždy vše „po ruce“ nebo si to jednoduše vyžádá přes SW aplikaci help-desku.  o timální ná Naše služby • poradenství zadavatelům veřejných i sektorových zakázek při přípravě a komplexní organizaci zadávacích a koncesních řízení včetně PPP projektů dle zákona o zadávání veřejných zakázek, architektonické soutěže o návrh • příprava dílčích právních stanovisek • poradenství k zákonu o svobodnémpřístupu k informacíma k zákonu o registru smluv • poradenství dodavatelům při přípravě nabídek, zastupování v zadávacích řízeních a při uzavírání smluv se zadavateli • příprava a vyjednávání obchodněprávních smluv • poradenství v souvislosti s evropskými dotacemi, a to jak z pohledu přípravy i kontrol realizovaných projektů, tak zastupování příjemců před auditními orgány • zastupování dotčené strany v přezkumných správních a soudních řízeních • specializovaná školení v oblasti veřejných zakázek a evropských dotací Ko ta ty: Mgr. Jan ašmanský, .M. +420 721 432 677 jan.lasmansky@karolas.cz J Dr. arbora Karo +420 733 144 476 barbora.karo@karolas.cz www.karolas.cz „Cestu buď najdeme, nebo uděláme.“ Váš prá í prů o ce oblasti eře ého se toru

RkJQdWJsaXNoZXIy MTE5NTAy