Manuál k zajištění inkluzivního vzdělávání na základní škole – ukázka

Manuál k zajištění inkluzivního vzdělávání na základní škole | strana 87 SEZNAM PŘÍLOH | KAPITOLA SEZNAM PŘÍLOH Příloha č. 1 : Plán pedagogické podpory (žákyně ve 2. třídě, obtíže především v matematice, dále dílčí obtíže v osvojování čtení a psaní) Příloha č. 2 : Plán pedagogické podpory (žák v 8. třídě, výukové problémy následkem delší nepřítomnosti, menší zájem o školní práci, nenošení pomůcek a domácích úkolů) Příloha č. 3 : Plán pedagogické podpory (žákyně ve 2. třídě, OMJ, riziko dys, nenošení pomůcek) Příloha č. 4 : Individuální vzdělávací plán (žák 1. třídy s dysfázií, ADD a grafomotorickými obtížemi) Příloha č. 5 : Individuální vzdělávací plán (žák 9. třídy s dvojí výjimečností (PAS a mimořádné nadání)) Příloha č. 6 : Individuální vzdělávací plán (žák 3. třídy s vývojovou dyskalkulií) Příloha č. 7 : Individuální vzdělávací plán (žák 3. třídy s vývojovou dyslexií těžšího stupně) Příloha č. 8  : Plán hlavních úkolů České školní inspekce na šk. r. 2019/2020 Příloha č. 9  : Rovný přístup ke vzdělávání v České republice: situace a doporučení Příloha č. 10  : Typologie problémových rodičů Příloha č. 11  : Profesní kompetence pedagoga – profesionální komunikace Příloha č. 12 : Schéma revizního procesu Příloha č. 13 : Dotazník klimatu třídy Příloha č. 14 : Pomůcka ředitele – dotazník k příjímacímu pohovoru s AP Příloha č. 15: Formulář hodnocení asistenta pedagoga učitelem Příloha č. 16 : Denní záznamy asistenta pedagoga Příloha č. 17  : Metodika: Jak pracovat s romskými žáky (Příručka pro učitele a asistenty pedagoga) pouze elektronicky ikonka Příloha č. 18  : Metodika: Spolupráce s vychovatelem – asistentem pedagoga aneb jak ve škole vytvořit tandem

RkJQdWJsaXNoZXIy MTE5NTAy