Manuál k zajištění inkluzivního vzdělávání na základní škole – ukázka

OBSAH | strana 2 | Manuál k zajištění inkluzivního vzdělávání na základní škole Příloha č. 8  : Plán hlavních úkolů České školní inspekce na šk. r. 2019/2020 Příloha č. 9  : Rovný přístup ke vzdělávání v České republice: situace a doporučení Bonus č. 1  : Hospitační záznam ZV ČŠI 2017/2018 Bonus č. 2  : Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání šk.r.2019/2020 V. KAPITOLA | KOMUNIKACE A SPOLUPRÁCE RODINY A ŠKOLY . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57 Metodika postupu při přijímání žáka s SVP – audit dovedností žáka . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 58 Role školního asistenta v inkluzivním procesu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61 Specifika komunikace s rodiči žáka s SVP . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 63 Řešení otázky tzv. revize . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 64 Problematika medikace na základní škole . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 66 Příloha č. 10  : Typologie problémových rodičů Příloha č. 11  : Profesní kompetence pedagoga – profesionální komunikace Příloha č. 12: Schéma revizního procesu VI. KAPITOLA | ASISTENT PEDAGOGA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73 Spolupráce v pedagogickém týmu – otázka profesních kompetencí . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74 Náplň práce, povaha personální podpory . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 78 Financování pozice asistenta pedagoga po 1. 1. 2020 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 81 Kvalifikační předpoklady, studium . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 83 Příloha č. 13: Dotazník klimatu třídy Příloha č. 14: Pomůcka ředitele – dotazník k příjímacímu pohovoru s AP Příloha č. 15: Formulář hodnocení asistenta pedagoga učitelem Příloha č. 16: Denní záznamy asistenta pedagoga Příloha č. 17  : Metodika: Jak pracovat s romskými žáky (Příručka pro učitele a asistenty pedagoga) Příloha č. 18  : Metodika: Spolupráce s vychovatelem – asistentem pedagoga aneb jak ve škole vytvořit tandem SEZNAM PŘÍLOH . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 87

RkJQdWJsaXNoZXIy MTE5NTAy