Akreditovaný seminář: Společné vzdělávání s výukou na míru

Akreditovaný seminář: Společné vzdělávání s výukou na míru

Efektivní metody a formy učení respektující SVP

Termín: 10. 2. 2022
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Běžná třída představuje velký kotel různorodých vzdělávacích potřeb. Žáci se SPU, se zdravotními hendikepy, poruchami pozornosti, problémovým chováním... Téměř všichni mají nějaké znevýhodnění! Jaké formy a metody výuky použít, aby sedly každému na míru? Seznamte se s efektivními postupy pod vedením zkušeného lektora.

Seminář má akreditaci MŠMT: Č.j.: MSMT- 11590/2020-4-335. Prezenční účast lze hradit prostřednictvím Šablon.

Přihlásíte-li se nejpozději do 31. 12., získáte slevu 10 %.

Do konce zbývá

Dny
Hodiny
Minuty
Vteřiny

4 990 Kč 4 491 Kč
bez DPH

Seminář má akreditaci MŠMT: Č.j.: MSMT- 11590/2020-4-335. Prezenční účast lze hradit prostřednictvím Šablon.

Cíl akreditovaného semináře:

Účastníci se seznámí se strategiemi výuky, které umožňují respektovat individuální možnosti, tempo a odlišnosti (sociální, kulturní, zdravotní, náboženské apod.) každého žáka. Zanalyzují své vzdělávací potřeby směrem k inkluzi. Navrhnou konkrétní příležitosti k aplikaci vnější i vnitřní diferenciace na škole. Účastníci by měli po absolvování semináře vědět, proč je dobré výuku měnit a jak vytvářet/zajistit podnětný prostor pro učení a pestré materiálně technické zázemí.

Klikněte zde pro detailní program semináře.

Komu je seminář určen:

Seminář Společné vzdělávání s výukou na míru je určen pedagogickým pracovníkům ZŠ a SŠ.   

Další informace:

Jako účastník akreditovaného semináře obdržíte OSVĚDČENÍ o jeho absolvování, které můžete využít ve svém CV. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě.

 

Program akreditovaného semináře (9:00–16:00 hod.)

  • Jaký je rozdíl mezi diferenciací a individualizací výuky
  • Jaký je rozdíl mezi inkluzí a integrací
  • Metody aktivního učení a jejich používání v rámci modelu třífázového učení E-U-R (analýza ukázek)
  • Jak efektivně plánovat a řídit skupinové a kooperativní vyučování
  • Jak formulovat funkční cíle
  • Typy projektů a specifické způsoby jejich přípravy a realizace
  • Jak efektivně hodnotit žáky a jejich práci (procesy a produkty) a vést žáky k sebehodnocení
  • Společná reflexe – přijímání a poskytování zpětné vazby k prezentovaným plánům i přípravám

 

Mgr. Roman Ziegler

Roman Ziegler je zkušeným pedagogem a ředitelem základní školy. Vedl řadu kurzů pod záštitou NIDV.

Praha/online

Praha/online

Je na vás, zda si vyberete prezenční seminář, nebo online formu.

Prezenčně, nebo online? Je to na vás!

Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit prezenčního semináře z důvodu nařízení zaměstnavatele, karantény apod., o nic nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat dotazy lektorce. Pokud už teď víte, že využijete možnosti přímého přenosu, uveďte nám prosím do objednávky heslo „přímý přenos“. V případě, že z důvodu aktuálních vládních nařízení nebude možné organizovat semináře v prezenční formě, proběhne školení ve formě živého vysílání.

4 990 Kč 4 491 Kč
bez DPH