Roční předplatné publikace Archivnictví a spisová služba ve veřejném sektoru

Roční předplatné publikace Archivnictví a spisová služba ve veřejném sektoru

Standardní verze: 3 + 1 aktualizace zdarma!

V roce 2022 nastává totální revoluce ve spisové službě! Jste připraveni na povinnou elektronizaci vaší spisovky? Znáte pravidla atestací eSSL a umíte pracovat s katalogem cloud computingu? Souhrn všech důležitých informací, návodů, vzorů a příkladů z praxe, které se týkají změny archivního zákona, přinášíme v praktické příručce. Je toho skutečně hodně!

V rámci prémiové verze budete mít navíc k dispozici online verzi publikace, kterou můžete prolistovat odkudkoliv i s možností full-textového vyhledávání.

Autor:

5 990 Kč
bez DPH a expedičních nákladů

Výhody ročního předplatného:

Co díky ročnímu předplatnému získáte? 
 

  • Každou čtvrtou aktualizaci vaší publikace Vám zašleme zdarma!

  • Nebudete se muset o nic starat, a přitom budete mít vždy čerstvý přísun informací a legislativních změn.

  • Platby za 3 aktualizace vám sjednotíme do jediné faktury, abyste měli jednodušší administrativu.

  • Ušetříte čas paní účetní ve vaší organizaci.

Popis publikace

Oblast archivnictví a spisové služby prošla řadou změn. Ty se týkají nejen podrobností o výkonu spisové služby, ale také příjmu, označení a evidence dokumentů. Četnost změn je velmi obtížné sledovat, přitom při nedodržení zákonných povinností hrozí nemalé sankce.

Abyste si byli jisti, že se vyznáte ve spleti platné legislativy, vyhlášek, předpisů a nařízení, že dostojíte všem předepsaným povinnostem, využijte naši praktickou publikaci se vzory, díky níž snadno splníte své úkoly a vyhnete se případným problémům.

Rámcový obsah publikace Archivnictví a spisová služba ve veřejném sektoru v příkladech, otázkách a odpovědích naleznete v záložce s označením obsah. Aktuálnost a návaznost na platnou legislativu je zajišťována pravidelným aktualizačním servisem.

 

Archivnictví a spisová služba ve veřejném sektoru v příkladech, otázkách a odpovědích

  • 430 tiskových stran formátu A5
  • privátní webová stránka se vzorovými formuláři, dokumenty, legislativou a užitečnými nástroji
  • rejstřík pro snadnou orientaci
  • slovníček pojmů z oblasti spisové služby
  • systém grafických značek a marginálií pro větší přehlednost

 

Přehled kapitol

A. Vedení spisové služby v souladu s aktuální legislativou

  • A.1 Vedení spisové služby v souladu s aktuální legislativou
  • A.2 Zákon o registru smluv a jeho dopad na spisovou službu
  • A.3 Informační systém datových schránek

B. Základní povinnosti veřejnoprávních původců

  • B.1 Základní povinnosti veřejnoprávních původců
  • B.2 Rizika výkonu spisové služby
  • B.3 Bezpečnost dat a GDPR

C. Příjem, označování, evidence dokumentů

  • C.1 Příjem, označování, evidence dokumentů v analogové podobě
  • C.2 Příjem, označování, evidence dokumentů v digitální podobě
  • C.3 Národní standard pro elektronické systémy spisových služeb (NSESSS)
  • C.4 Elektronický podpis a identifikace (eIDAS)
  • C.5 Praktický průvodce zabezpečením důvěryhodnosti dokumentů v digitální podobě v průběhu celého jejich životního cyklu
  • C.6 Autorizovaná konverze
  • C.7 Datové schránky

D. Vyhotovování a ukládání dokumentů

  • D.1 Vyhotovování dokumentů
  • D.2 Ukládání dokumentů
  • D.3 Dlouhodobá digitální archivace
  • D.4 Správa finančních dokumentů

E. Spisový řád

  • E.1 Spisový řád

F. Skartační řád

  • F.1 Skartační řád
  • F.2 Skartační řízení v digitální podobě
  • F.3 Skartační lhůty v souladu s GDPR

G. Spisová rozluka

  • G.1 Spisová rozluka

H. Kontrola a správní delikty

  • H.1 Kontrola
  • H.2 Správní delikty
  • H.3 Správní řízení

Ing. Martina Macek

Ing. Martina Macek je absolventkou Fakulty elektrotechnické Českého vysokého učení technického v Praze.

Ing. Stanislav Fiala

Ing. Stanislav Fiala působí jako metodik spisové služby s mnohaletou praxí v oboru správy dokumentů a dlouhodobého ukládání dokumentů v digitální podobě. Je členem odborných sdružení IRMS-CRG, akreditovaným lektorem a auditorem ISO 15489.

Luděk Mandok

Luděk Mandok působí od roku 2001 jako senior security konzultant ve společnosti AutoCont CZ, a.s. Od začátku své profesní kariéry se profiloval v oblasti bezpečnosti IT. V posledních dvou letech se také účastnil výzkumných projektů zaměřených na vývoj nových autentizačních metod. Je členem ISACA a držitelem titulu CISA.

Mgr. Karel Matuška

Karel Matuška absolvoval studium oboru archivnictví na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci a na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích.

PhDr. Irena Hajzlerová

Irena Hajzlerová působí jako ředitelka a archivní inspektorka Státního okresního archivu Karviná.

PhDr. Jana Schwallerová

Jana Schwallerová vystudovala historii, archivnictví a pomocné vědy historické na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze.

5 990 Kč
bez DPH a expedičních nákladů

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout