Seminář: Kalkulace cen v zakázkové výrobě

Seminář: Kalkulace cen v zakázkové výrobě

Jak nacenit zakázky, abyste neprodělávali?

Termín: 15. 12. 2022
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Klíčem k zisku výrobní firmy je správná cenotvorba. Jak ji ale stanovit v zakázkové výrobě plné společných nákladů na různé výrobky? A proč si u diverzifikované výroby dávat pozor na oblíbené průměrování režie? Celá problematika cenotvorby však není pouze o správném spočítání nákladů, je mnohem komplexnější! Přijďte si na seminář pro tipy a rady a kalkulujte ceny bez zbytečných chyb.

Ve dvou se to lépe táhne! Přihlaste se se svým kolegou a získejte slevu 15 %.

6 490 Kč
bez DPH

Cíl semináře

Cenotvorba představuje velmi komplexní disciplínu. Naučte se díky zkušené lektorce přímo z praxe porozumět způsobům volby vhodné metody kalkulace pro zakázkovou výrobu v podnikové praxi. Díky účasti na semináři získáte praktické dovednosti při sestavování kalkulací firemních nákladů se zaměřením na zakázkovou výrobu a při určování cen, které pokryjí náklady, nesou zisk a nejsou vysoké pro zákazníky. Stačí vám k tomu pouhý jeden den!

Díky interaktivnímu výkladu lektorky založeném na modelových příkladech z praxe a aktivním zapojení Vás jako účastníků pochopíte nejen nákladové stránky podnikání, ale také praktické nastavení cen podle principu vnímání hodnoty, kterou zákazník za zaplacený produkt očekává.

Prosím, na živé vysílání si nachystejte kalkulačky.

Komu je seminář určen

Seminář je určen pro majitele firem, vedoucí pracovníky a zaměstnance finančního, obchodního a marketingového oddělení soukromých výrobních společností se zaměřením na zakázkovou výrobu.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě, občerstvení a teplý oběd a kompletní nahrávka.

PROGRAM SEMINÁŘE (9:00–15:00 hod.)

1. Komplexní pohled na cenu

            1.1 Specifika a ceny zakázkové výroby  

            1.2 Stanovení hodinových sazeb

            1.3 Jak tvořit cenu a co v ní zohlednit

2. Druhy kalkulací v zakázkové výrobě a jejich využití

            2.1 Firemní kalkulační systém

            2.2 Východiska kalkulačních postupů

            2.3 Druhy vhodných kalkulací pro různé typy zakázkové výroby

3. Kalkulační postupy a metody vhodné pro zakázkovou výrobu

            3.1 Kalkulační vzorce

            3.2 Tradiční versus moderní kalkulace

            3.3 Praktické příklady výpočtu kalkulací nákladů různými metodami

            3.4 Na co vše si dát u zakázkové výroby pozor - rozpočítání nepřímých nákladů, časové rozlišení, náklady střediska vs. firmy

4. Kalkulace zakázky a souhrnné kalkulace nákladů

            4.1 Komplexní příklad

 

Ing. Pavlína Vančurová, Ph.D.

Ing. Pavlína Vančurová, Ph.D., profesionálně školí témata řízení finančních zdrojů podniku, kalkulace nákladů, zhodnocování investic a další.

Online - živý přenos

Online - živý přenos

Živé vysílání probíhá online, technické pokyny vám zašleme e-mailem.

Místo konání:

Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve Vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu emailem.

6 490 Kč
bez DPH

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout