Logopedárium od A do Ž – ukázka prémiové verze
OBSAH strana 4 říjen 2020 7. Všestranná péče o rozvoj jazyka a řeči 7.1 Kolektivní cvičení pro samohlásky 7.2 Kolektivní cvičení pro hlásku B 7.3 Kolektivní cvičení pro hlásku P 7.4 Kolektivní cvičení pro hlásku M 7.5 Kolektivní cvičení pro hlásku V 7.6 Kolektivní cvičení pro hlásku F 7.7 Básničky na hlásky 1. artikulačního okrsku 7.8 Hudební činnosti v logopedické prevenci (1) 7.9 Hudební činnosti v logopedické prevenci (2) 7.10 Kolektivní cvičení pro hlásku K 7.11 Kolektivní cvičení pro hlásku G 7.12 Kolektivní cvičení pro hlásku CH 7.13 Kolektivní cvičení pro hlásku H 7.14 Kolektivní cvičení pro hlásku C 7.15 Kolektivní cvičení pro hlásku D 7.16 Kolektivní cvičení pro hlásku N 7.17 Kolektivní cvičení pro hlásku Z 7.18 Kolektivní cvičení pro hlásku T 7.19 Kolektivní cvičení pro hlásku C 7.20 Kolektivní cvičení pro hlásku S (1) 7.21 Kolektivní cvičení pro hlásku S (2) 7.22 Kolektivní cvičení pro hlásku Č (1) 7.23 Kolektivní cvičení pro hlásku Č (2) 7.24 Kolektivní cvičení pro hlásku Š 7.25 Kolektivní cvičení pro hlásku Ž 7.26 Kolektivní hry pro hlásky Č, Š, Ž 7.27 Kolektivní cvičení pro hlásku J 7.28 Kolektivní cvičení pro hlásku L 7.29 Vybrané aktivity pro zlepšení výslovnosti 7.30 Kolektivní cvičení pro hlásky Ď, Ť, Ň 7.31 Kolektivní cvičení pro hlásku R 7.32 Hádej, kdo je to – Hra pro rozvoj komunikačních schopností 8. Terapeutické metody a postupy 8.1 Augmentativní a alternativní komunikace 8.2 Koncepty zahrnující terapii k poruchám polykání 8.3 Využití arteterapeutické techniky „Doteky hlíny“ u klientů s vývojovou poruchou řeči
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTE4OTQ3