Previous Page  16 / 43 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 16 / 43 Next Page
Page Background

Prosinec 2017

strana 3

M

Marketingová strategie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . kapitola 1.3

Marketingový mix . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1 strana 1

Marže . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .3.1 strana 2

Metoda kvantitativní výtěže. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .kapitola 5.2.2

Mezní náklady . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .1.3 strana 5

Monopol . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .3.4 strana 2

N

Nákladová alokace. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4.2 strana 3

Nákladová remanence . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .kapitola 2.1.5

Náklady . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . kapitola 2.1

Náklady fixní připravenosti. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .kapitola 2.1.5

Neabsorpční kalkulace . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4.3 strana 3

Necenové faktory . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1.1 strana 1, 3.3 strana 2

Nepřímé náklady . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4.2 strana 2

Neúplné náklady . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .kapitola 5.3.1

Nevyužité fixní náklady . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .kapitola 2.2.1

O

Obchodní rozpětí . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .3.1 strana 2

Oblouková elasticita . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .3.3 strana 4

Obvyklé ceny . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .1.3 strana 6

Odhad nákladů . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .kapitola 2.1.5

Offshoring. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .kapitola 2.2.5

Oligopol. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .3.4 strana 2

Oportunitní náklady . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .kapitola 2.1.2

Optimalizace nákladů. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . kapitola 2.2

Outsourcing . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .kapitola 2.2.5

P

Poptávková křivka . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .3.3 strana 1

Postupná kalkulace . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4.3 strana 2

Procentní přirážka . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4.2 strana 4

R

EJSTŘÍK