Prosinec 2017
strana 3
M
Marketingová strategie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . kapitola 1.3
Marketingový mix . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1 strana 1
Marže . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .3.1 strana 2
Metoda kvantitativní výtěže. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .kapitola 5.2.2
Mezní náklady . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .1.3 strana 5
Monopol . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .3.4 strana 2
N
Nákladová alokace. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4.2 strana 3
Nákladová remanence . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .kapitola 2.1.5
Náklady . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . kapitola 2.1
Náklady fixní připravenosti. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .kapitola 2.1.5
Neabsorpční kalkulace . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4.3 strana 3
Necenové faktory . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1.1 strana 1, 3.3 strana 2
Nepřímé náklady . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4.2 strana 2
Neúplné náklady . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .kapitola 5.3.1
Nevyužité fixní náklady . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .kapitola 2.2.1
O
Obchodní rozpětí . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .3.1 strana 2
Oblouková elasticita . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .3.3 strana 4
Obvyklé ceny . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .1.3 strana 6
Odhad nákladů . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .kapitola 2.1.5
Offshoring. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .kapitola 2.2.5
Oligopol. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .3.4 strana 2
Oportunitní náklady . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .kapitola 2.1.2
Optimalizace nákladů. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . kapitola 2.2
Outsourcing . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .kapitola 2.2.5
P
Poptávková křivka . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .3.3 strana 1
Postupná kalkulace . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4.3 strana 2
Procentní přirážka . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4.2 strana 4
R
EJSTŘÍK