Logo AIVD
Seminář

Seminář: Copywriting – jak psát obchodní a marketingová sdělení

Na každém slovu záleží, protože slovo prodává…

Termín: 15. 3. 2012
Lektor: Jan Novák
Místo konání: Quality Hotel Brno Exhibition Centre****

Jeden obrázek prý vydá za tisíc slov. Ale naprostá většina reklamních nosičů a obchodních sdělení potřebuje k vyjádření svého poselství slovo. Nepracuje pro Vaši firmu profesionální textař – copywriter? Pak musíte usednout za klávesnici a záleží jen na Vás, zda a jak se Vám podaří, právě za pomoci slov, prodávat výrobky a služby Vaší společnosti. Víte, jak na to?
 

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:

V obchodním světě přináší úspěch jen dobře napsaný text. Kvalitní texty mají větší šanci přesvědčit zákazníka k zakoupení zboží či objednání služby. A pro takové účely je copywriting nezbytný.

Neživíte se psaním reklamních textů, ale přesto musíte obchodní sdělení psát? Získejte „základní výbavu“ textaře, osvojte si různé postupy a triky pro psaní přesvědčivých textů a posuňte své kreativní hranice.

Cílem kurzu je pomoci textařům-neprofesionálům s vytvářením textů od firemních brožur přes texty inzerátů, katalogy a web až po tweety či tiskové zprávy. Dozvíte se mimo jiné, jakých chyb a omylů se vyvarovat.

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen:

Seminář Copywriting – jak psát obchodní a marketingová sdělení je určen všem autorům firemních textů, kteří si chtějí své schopnosti vylepšit. Nejvíce osloví pracovníky marketingu, zaměstnance obchodních oddělení i oddělení public relations či lidských zdrojů. 

DALŠÍ INFORMACE:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.

 

Program celodenního semináře (9,00 – 15,30 HOD.):

  1. Textař / Copywriter – kdo to je a co dělá
    1. Základní výbava textaře
    2. Kde čerpat inspiraci pro dobrý text?
    3. Kdo se může stát copywriterem? A jak?
  1. Pravidla psaní reklamních textů
    1. Jazyk a styl
    2. Různá média – různá pravidla
    3. Jak začít?
    4. Nazvěte blázna bláznem
  1. Nejčastější chyby při psaní reklamních textů
    1. Méně je většinou více
    2. Vtipy, rýmy a metafory
    3. Klišé
  1. SEO copywriting, web copywriting
  1. To NEJ z textařské práce
    1. Obrázek versus text – kdy slovo vyhrává
    2. Ukázky vybraných textů a kampaní

Jan Novák

Jan Novák pracuje od roku 1994 v oblasti marketingu a médií. Je spolumajitelem reklamní agentury, kde působí jako konzultant a šéf klientského servisu. Jeho zaměřením je tvorba komunikačních strategií, budování značek a práce s daty a průzkumy trhu. Má zkušenosti s prácí v mezinárodních týmech i s lokálními firmami a značkami. Je lektorem v oboru marketingu, marketingových analýz a CRM a taktéž prezentačních zručností a vyjednávaní v anglickém jazyce.

Quality Hotel Brno Exhibition Centre****

Akce se koná v prostorách Quality Hotelu Brno Exhibition Centre**** (dříve název Holiday Inn).

Hotel se nachází v bezprostřední blízkosti brněnského výstaviště, jen několik minut od centra města.

Místo konání je bezbariérově přístupné.

Doprava:

MHD:

  • tramvají č. 1, 5, 6 na Mendlovo náměstí, dále autobusem č. 84 do zastávky Velodrom

Autem:

  • Směr z Prahy (200 km) a z Bratislavy (150 km) - D1 dálniční exit 190, za tunelem ostře doprava dle navigačních ukazatelů BVV (výstaviště)
  • Směr z Vídně (130 km) – ukazatele na centrum a BVV (výstaviště)

GPS: 49°11'3.729"N, 16°34'49.889"E