Logo AIVD
Seminář

Seminář: FACEBOOK a jeho marketingové využití

Návody, jak může Vaše firma komunikovat se svými zákazníky na této sociální síti

Termín: 13. 4. 2012

Facebook se velmi rychle stal neopomenutelným marketingovým nástrojem pro získání nových zákazníků a udržení si těch stávajících. Je plnohodnotným komunikačním kanálem, který se nevyplácí v komunikačním mixu opomíjet. Zahrňte Facebook do komunikačních aktivit svého brandu, korporace nebo neziskové organizace. Na semináři se seznámíte s tím, jak Facebook efektivně využívat a jak s ním pracovat.

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:

Facebook je atraktivním médiem umožňujícím založení a správu firemní stránky, komunikaci formálních i neformálních informací, získávání zpětné vazby, provozování soutěží, využívání aplikací, provádění PPC kampaní a využívání dalších nástrojů. Umožňuje segmentovat zákazníky dle sociodemografických údajů, sledovat jejich aktivity, zájmy, názory o produktech i momentální náladu.

Na semináři si ukážeme, jaká jsou specifika Facebooku ve srovnání s jinými mediálními formáty. Proč je výhodné začlenit Facebook jako specifický kanál do komunikačního mixu a jak na to. Seminář ocení firmy, které se na zapojení do sociálních sítí teprve chystají. Cenné rady poskytne také společnostem, které již tuto otázku aktivně řeší a narážejí na různé obtíže.

Součástí semináře je představení konkrétních údajů o chování uživatelů na Facebooku, kolik času na něm tráví apod. Představíme Vám doporučení, jak postupovat při tvorbě komunikační strategie pro oblast sociálních sítí. Budeme Vám ilustrovat vhodné scénáře pro komunikaci na Facebooku, včetně variant krizové komunikace.

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen:

Seminář FACEBOOK a jeho marketingové využití je určen marketingovým a PR manažerům, tiskovým mluvčím, jednatelům a majitelům firem i neziskových organizací a obecně všem, kteří mají v kompetenci vnější komunikaci své společnosti nebo značky. Seminář je vhodný pro začátečníky i středně pokročilé.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde

Program celodenního semináře (9,00 – 15,30 hod.):

Jak Facebook využít pro marketingovou komunikaci

    • Podstata Facebooku z pohledu jeho využití pro komerční účely
    • Vazba mezi chováním uživatelů a aktivní komunikací s uživateli
    • Jak lidé Facebook využívají
    • Srovnání Facebooku s ostatními mediatypy

Strategie pro komunikaci na Facebooku

    • Nastavení cíle komunikace
    • Profilace a segmentace cílové skupiny
    • Obsah a formy komunikace, jednotlivé nástroje
    • Scénář komunikace, produkční harmonogram

Konkrétní příklady komunikace na Facebooku

    • Navržení vlastní strategie
    • Příklady z praxe, ukázky kampaní
    • Tipy na kvalitní kampaň a budování vztahů
    • Krizová komunikace a na co si dát pozor

Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.

Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital. Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.