Logo AIVD
Seminář

Seminář: Jak psát obchodní a marketingové texty

Na každém slovu záleží, protože slovo prodává…

Termín: 27. 6. 2012
Lektor: Jan Novák

Naprostá většina reklamních nosičů a obchodních textů potřebuje k vyjádření svého poselství slovo. Nepracuje pro vaši firmu profesionální textař – copywriter? Pak musíte usednout za klávesnici a záleží jen na vás, zda a jak se vám podaří pomocí slov prodávat výrobky a služby vaší společnosti. Poradíme vám, jak na to. 

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:

Cílem kurzu je pomoci textařům-neprofesionálům s vytvářením textů od firemních brožur přes texty inzerátů, katalogy a web až po tweety či tiskové zprávy. Dozvíte se mimo jiné, jakých chyb a omylů se vyvarovat.

V obchodním světě přináší úspěch jen dobře napsaný text. Kvalitní texty mají větší šanci přesvědčit zákazníka k zakoupení zboží či objednání služby. A pro takové účely je psaní čtivých a poutavých textů nezbytné.         

Neživíte se psaním reklamních textů, ale přesto musíte psát obchodní a marketingové texty? Získejte „základní výbavu“ textaře, osvojte si různé postupy a triky pro psaní přesvědčivých textů a posuňte své kreativní hranice.

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen:

Seminář Jak psát obchodní a marketingové texty je určen všem autorům firemních textů, kteří si chtějí své schopnosti vylepšit. Nejvíce osloví pracovníky marketingu, zaměstnance obchodních oddělení i oddělení public relations či lidských zdrojů.

DALŠÍ INFORMACE:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.

 

Program celodenního semináře (9,00 – 15,30 HOD.):

  1. Textař / Copywriter – kdo to je a co dělá
    1. Základní výbava textaře
    2. Kde čerpat inspiraci pro dobrý text?
    3. Kdo se může stát copywriterem? A jak?
  1. Pravidla psaní reklamních textů
    1. Jazyk a styl
    2. Různá média – různá pravidla
    3. Jak začít?
    4. Nazvěte blázna bláznem
  1. Nejčastější chyby při psaní reklamních textů
    1. Méně je většinou více
    2. Vtipy, rýmy a metafory
    3. Klišé
  1. SEO copywriting, web copywriting
  1. To NEJ z textařské práce
    1. Obrázek versus text – kdy slovo vyhrává
    2. Ukázky vybraných textů a kampaní

Jan Novák

Jan Novák pracuje od roku 1994 v oblasti marketingu a médií. Je spolumajitelem reklamní agentury, kde působí jako konzultant a šéf klientského servisu. Jeho zaměřením je tvorba komunikačních strategií, budování značek a práce s daty a průzkumy trhu. Má zkušenosti s prácí v mezinárodních týmech i s lokálními firmami a značkami. Je lektorem v oboru marketingu, marketingových analýz a CRM a taktéž prezentačních zručností a vyjednávaní v anglickém jazyce.