Logo AIVD
Seminář

Seminář: Tipy a triky v prodeji

Elitní techniky prodeje v praktických příkladech pro Váš obchodní úspěch

Termín: 25. 7. 2012

Každý prodejce přemýšlí o tom, jak prodávat lépe a efektivněji. Co dělají ti nejlepší, že se jim tak daří? Mají jinou techniku prodeje. Jaké tipy a triky používají při svém vystupování? Vše, co nás může v prodeji posunout mezi elitu, si ukážeme na praktických příkladech. Náš seminář Vám na všechny tyto otázky zodpoví! 

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:

Znalost a použití klíčových zásad úspěšného obchodování je sice podmínkou k uzavření obchodu, ale zdaleka nestačí k získání těch nejbonitnějších zakázek a klientů. Přijďte si porovnat své zkušenosti a Vámi používané triky s těmi, které fungují nejlepším obchodníkům na všech kontinentech.

Absolvent kurzu se na praktických příkladech naučí uplatňovat základní zásady obchodníka, bez kterých nelze uzavřít obchod. Zároveň získá důležité rady a praktická doporučení z mezinárodního know-how, které mu mohou přinést konkurenční výhodu u jeho zákazníků.     

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen:

Seminář Tipy a triky v prodeji je určen především zkušeným, ale také ambiciózním začínajícím obchodníkům, kteří mají zvládnuté základní zásady obchodního jednání a chtějí rychle dosáhnout úspěchu ve své práci. 

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.    

 

Program celodenního semináře (9,00 – 15,30 hod.)

 

  • 7 zásad, bez kterých nelze uzavřít kvalitní obchod
  • 10 triků nejúspěšnějších obchodníků světa
  • Prekérní situace – jak z nich elegantně „vybruslit“
  • Praktické tipy a doporučení, které Vám pomohou dosáhnout cílů v náročných situacích
  • Trénink zvládání obtížných situací z Vaší praxe
  • Mezinárodně ověřené know-how
  • Proč si to mám koupit právě u Vás?
  • Musím si to ještě rozmyslet
  • Nelíbí se mi to
  • Strach z dokonalosti
  • Jak dodat zákazníkovi pocit výjimečnosti
  • Kdo ještě by mohl náš výrobek/ službu potřebovat?
  • Jak neodradit nekupující
  • Jak zjistit zkušenosti s Vaší firmou, které znají Vaši zákazníci?
  • Když musíme zvýšit ceny, jak to udělat?

Mgr. Martina Chmelová

Lektorka, metodička vzdělávacích programů, koučka, poradkyně, terapeutka ve společnosti Alfa Human Service. Martina Chmelová také externě spolupracuje s časopisy Integrace a inkluze ve školní praxi a Poradce ředitelky MŠ.