Cíl semináře:
Logistika spočívá v organizaci, plánování, řízení a výkonu toků zboží vývojem a nákupem počínaje, výrobou a distribucí podle objednávky finálního zákazníka konče. Cílem by mělo být splnění všech požadavků trhu při minimálních nákladech a minimálních kapitálových výdajích. Perfektně zvládnuté řízení logistických procesů se může stát vaší významnou konkurenční výhodou a klíčem k úspěchu vaší firmy.
Seminář se intenzivně věnuje specifickým otázkám optimalizace zásob a je prakticky zaměřen na osvojení teoretického zázemí, praktických metod a systémů řízení zásob. Účastníky uvede do logistiky a postupně je seznámí s finančními hledisky řízení zásob, druhy zásob a praktickými přístupy k jejich optimalizaci.Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen:
Seminář Jak správně řídit zásoby je určen střednímu managementu a firemním specialistům v oblasti nákupu, prodeje a logistiky. O problematiku se budou zajímat výrobní a obchodní společnosti, ale i některé organizace veřejného sektoru.
Další informace:
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít
ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. S obchodními podmínkami se můžete seznámit pod tímto odkazem zde.