Cíl semináře:
Pod pojmem marketingový plán si různé společnosti představují jeho velmi odlišné podoby běžně užívané ve firemní praxi. Efektivně sestavený marketingový plán má však, stejně jako finanční nebo byznys plán, své přesné zákonitosti, objektivně danou stavbu a zcela jednoznačný obsah.
Na semináři se naučíte, jak připravit vstupní data pro marketingový plán a jak takový plán posloupně sestavit ve všech jeho nezbytných částech. Naučíte se objektivně analyzovat současný stav vaší činnosti, vaši konkurenci a další vnější faktory. Budete umět správně stanovovat firemní cíle a strategie pro jejich dosažení, připravovat a řídit konkrétní marketingové aktivity a definovat pro ně potřebné finanční a jiné zdroje.
Porozumíte způsobům vyhodnocování úspěšnosti marketingových aktivit. Pochopíte, že marketingový plán je součástí strategického (byznys) plánu celé organizace a hraje v něm klíčovou roli.
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen:
Seminář Stavba marketingového plánu je určen marketingovým a obchodním manažerům a členům vrcholového vedení firem. Je vhodný pro velké společnosti i pro malé a střední podnikatele. Zveme také zástupce veřejného a neziskového sektoru, protože marketingové aktivity se v určitém rozsahu dotýkají i jejich činnosti.
Další informace:
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít
ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. S obchodními podmínkami se můžete seznámit pod tímto odkazem zde.