Cíl semináře:
V rámci semináře budeme probírat tři skupiny témat. Začneme rozdělením nákupu dle jeho funkcí na strategický nákup, operativní nákup a zásobování. Dále si představíme moderní nástroje používané v nákupu a způsoby jejich využití v praxi. Nemáme tím na mysli software, ale skutečné elektronické nástroje, jako jsou firemní databáze či nákupní internetové aukce. Ve třetí části se budeme věnovat outsourcingu nákupních výběrových řízení, jejich přínosům a rizikům.
Oddělení nákupu je bohužel stále v řadě organizací podceňováno. Někde dokonce vůbec neexistuje a jsou známé i odstrašující případy, kdy si vedení plete nákup se zásobováním. Nákup je přitom jedním z nejvýznamnějších tvůrců zisku se všemi náklady i přínosy. Jeho optimalizací lze docílit řady pozitivních efektů. Přijďte na náš seminář zjistit, co můžete udělat lépe, aby se Vaší firmě dařilo. Podělíme se o mnoho přínosných praktických zkušeností.
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen:
Seminář Optimalizace nákupu ve Vaší organizaci je určen zejména manažerům s kompetencí řídit nákupní oddělení, majitelům firem, ale i zástupcům veřejné správy.
Další informace:
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.