Cíl kurzu:
Pro úspěšnou realizaci PPC kampaní jsou zapotřebí dvě paralelní dovednosti: znalost produktového portfólia, které je nabízeno, a znalost technického zázemí a nástrojů PPC systémů. To první máte, protože jen Vy znáte charakteristiku služeb či produktů, které prodáváte, znáte profil svých zákazníků, jejich chování, nákupní zvyky a znáte prodejní cykly svých výrobků. U technické dovednosti správy PPC kampaní se pak musíte rozhodnout, zda budete PPC služby outsourcovat, anebo si ji ponecháte inhouse.
Pokud se rozhodnete realizovat PPC kampaně inhouse, pak oceníte kurz, který Vám nabízí vyškolení interních zaměstnanců marketingových a obchodních útvarů ve firmě tak, aby byli schopni zcela samostatně realizovat PPC kampaně v systémech AdWords a Sklik. Seminářů podobného zaměření je na trhu dost, ale pouze jednodenních nebo dvoudenních – během tak krátké doby nelze tuto problematiku seriózně zvládnout. Náš distanční vzdělávací kurz je jiný a získáte v něm mnohem víc.
Na kurzu se mimo jiné naučíte, jak nastavit, hodnotit a optimalizovat PPC kampaně na Seznamu i Googlu či v reklamní síti (remarketing), jak používat nástroje, které Vám ulehčí práci s vytvářením, hodnocením i optimalizací kampaní, jak hodnotit PPC kampaně nejen v systémech Sklik a Adwords, ale zároveň v Google Analytics.
Průběh kurzu:
Podrobné informace o průběhu a obsahu kurzu najdete v přiloženém souboru
Komu je kurz určen:
Webinář Manažer PPC kampaní Sklik a AdWords je určen zejména pracovníkům marketingových útvarů, specialistům na online marketing, podnikatelům či majitelům firem, kteří zvažují nasazení nebo rozšíření PPC kampaní ve svém marketingovém mixu a potřebují získat know-how pro jejich vlastní realizaci bez nutnosti tuto službu outsourcovat.
Další informace:
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou písemné výukové materiály, přístup k online výukovým webinářům v online i offline verzi, realizace a vyhodnocení závěrečného testu a certifikát o úspěšném absolvování kurzu. K získání certifikátu je zapotřebí zodpovědět správně 80 % otázek závěrečného testu. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.