Logo AIVD
Konference

Konference: Jak zvládnout kontroly firem v roce 2016

Inspekce práce, FÚ, ÚOHS a další kontroloři na vašem prahu...

Termín: 20. 4. 2016
Místo konání: Hotel Artemis****

Podle aktuálních průzkumů se v roce 2016 ještě zvýší počet kontrol ve firmách. S tím souvisejí i rostoucí obavy vedení společností, zda mají veškerou agendu v pořádku a zda namátková kontrola v jejich firmě proběhne bez důsledků v podobě sankcí a postihů. Aby vás kontrola ze strany inspekce práce či finančního úřadu nepřekvapila a věděli jste, co všechno vás může potkat, zúčastněte se praktické konference, kde se vše potřebné dozvíte pohodlně na jednom místě a ještě získáte cenný bonus!

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Záměr konference

Konference určená pro zástupce firem všech typů a velikostí nabídne srozumitelný a strukturovaný přehled všech zásadních povinností, které jsou v obchodních společnostech předmětem zájmu kontrolních orgánů v roce 2016.

Ačkoliv mohou mít dílčí odpovědnost za dodržování firemní legislativy ve vaší společnosti vaši podřízení, v případě pochybení ponese následky i management, proto srdečně zveme všechny vedoucí manažery z různých firemních úseků. Nebudou chybět ani informace o dopadech legislativních aktualit roku 2016, na něž si musíte dát pozor. Podrobnosti o programu najdete zde.

Jako bonus jsme pro vás připravili speciální checklisty kontrolní dokumentace. Celostátní konference začíná v 9:00, předpokládané ukončení je do 16:00. Účastníci dostanou po každém vstoupení dostatečný prostor pro své dotazy.

Ohlasy aneb spokojení účastníci

Našich odborných konferencí se za poslední 3 roky zúčastnilo již více než 5000 spokojených delegátů z celé České republiky. Napsali nám například

„Ač to nebývá často zvykem, (konference) naplnila očekávání.“ Petr Janský, Česká obchodní inspekce

„Včerejší akci hodnotím jako podařenou a jako jeden z velkých kladů hodnotím erudici přednášejících.“ Jan Kolbaba, technický náměstek Nemocnice Rudolfa a Stefanie Benešov

„Děkuji za bezvadně připravenou a po celou dobu parádně organizovanou konferenci. Vysoce oceňuji všechny, kdo se na její přípravě a průběhu podíleli.“ Ing. Rudolf Reil, vedoucí obchodně-právního odboru, Letov Letecká výroba, s.r.o.

„Konferenci považuji pro sebe za velmi přínosnou.“ Ondřej Behún, ředitel MARON CZ s.r.o.

„Potvrzuji, že se mi konference líbila.“ Miroslav Kos, generální ředitel Sweco Hydroprojekt a.s.

„Vážím si Vašeho profesionálního přístupu. Doporučím vás.“ Michal Riško, místopředseda představenstva, Údržba silnic Karlovarského kraje, a.s.

„Konference se mi líbila, určitě je mi přínosem do praxe.“ Kateřina Rydlová, jednatelka GARC Kladno s. r. o.

„Konference měla výbornou úroveň a pro nás a naší firmu bude velkým přínosem.“ Romana Bartschová, jednatelka Naturprodukt CZ s.r.o.

Komu je konference určena                                     

  • Zástupcům všech typů obchodních společností                
  • Členům statutárních orgánů a výkonného managementu
    • Jednatelům, členům dozorčích rad a představenstev
    • Ředitelům a vedoucím manažerům
  • Finančním a obchodním ředitelům, hlavním účetním
  • Personalistům
  • Firemním právníkům

Partneři   

Mediálním partnerem konference je odborný dvouměsíčník pro jednatele, členy představenstev, dozorčích rad a top management Statutární zástupce firmy.    

Další informace

Každý účastník konference obdrží CERTIFIKÁT. V ceně konference jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu konference a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k dispozici zde.

Program konference 

Vystoupení se zaměří na konkrétní kontroly ve firmě a jejich bezproblémové zvládnutí:

  • Co vše obnáší, když k vám přijde na kontrolu inspekce práce
  • Co vše obnáší, když vás navštíví (nejen) neohlášená daňová kontrola
  • Co vše obnáší, když se ve vaší firmě objeví přepadová kontrola ÚOHS
  • Co vše obnáší, když vám přijdou zkontrolovat dodržování povinností v oblasti BOZP
  • Co vše obnáší, když se vaše firma stane objektem kontroly z ÚOOÚ

 

Speciální bonus – ke každému vystoupení obdržíte zdarma checklist kontrolní dokumentace:

  • Checklist požadavků jednotlivých kontrol aneb ať vám neunikne jediná náležitost
  • Vše připraveno podle nejaktuálnější legislativy
  • Ušetříte čas, energii, nákladné poradenství a hlavně svůj stres a obavy z kontrol
  • Pouze pro účastníky naší konference!

 

Vystoupí:

  • JUDr. Michal Petr, Ph.D., nejprve ředitel Legislativně právního odboru a následně místopředseda ÚOHS, v současnosti poradce předsedy ÚOHS pro oblast hospodářské soutěže
  • Mgr. Klára Valentová je šéfkou pracovněprávního týmu advokátní kanceláře Vilímková, Dudák & Partners, specializuje se na ochranu osobních údajů a pracovní a korporátní právo
  • Mgr. Daniel Vejsada, z advokátní kanceláře PRK Partners, se v rámci pracovněprávní problematiky specializuje mj. na kontroly inspektorátů práce ve firmách – na přípravu, průběh a řešení problémů
  • Ing. Petr Dostál, dlouholetý školitel a specialista BOZP, který úspěšně zastupuje společnosti při jednání s kontrolními orgány, jakými jsou státní požární dozor, státní úřad inspekce práce či hygienické stanice
  • Mgr. Ing. Jan Krejsa, specialista na oblast daní, senior advokát AK Havel, Holásek & Partners, zastupuje klienty při daňových kontrolách, v odvolacím řízení před správcem daně a před soudy

 

… a další renomovaní odborníci s dobrou znalostí svěřené problematiky a praxe, kteří zdůrazní:

  • Jak být na danou kontrolu co nejlépe vybaveni
  • Jakou dokumentaci mít připravenou a v pořádku 
  • Na co si daná kontrola nejvíce potrpí, jak konkrétně probíhá
  • Jak argumentovat v případě záludných dotazů
  • Jak se bránit, pokud se závěry kontrolního úřadu nesouhlasíte
  • Co si jako vedoucí manažeři musíte obzvláště pohlídat
  • Jaké jsou časté chyby a jaké sankce hrozí 

 

Časový harmonogram

8:00–9:00 registrace účastníků a ranní káva

9:00–11:15 dopolední blok s diskusemi

11:15–11:45 coffee break (káva, sladké a slané chuťovky)

11:45–13:45 polední blok s diskusemi

13:45–14:30 oběd formou bohatého buffetu (polévka, výběr ze 4 hlavních jídel, salátový bar, minidezerty) 

14:30–16:15 odpolední blok s diskusemi

16:15 závěrečné slovo a losování výherce předplatného časopisu Statutární zástupce firmy

 

(změna programu vyhrazena)

Hotel Artemis****

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Artemis, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Olympik a Tristar). Hotel se nachází nedaleko stanice metra Invalidovna linky B.

Adresa:

U Sluncové 71/14,

180 00 Praha 8

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na placeném parkovišti přímo před hotelem.

Přečtěte si více informací o hotelu.

Místo konání je bezbariérově přístupné.

Mapa

Také doporučujeme