Cíl semináře
Cílem semináře Jak správně na digitalizaci účetních dokladů 2025 je představit celý proces digitálního převodu účetních dokladů, seznámit s jejich oběhem ve firmě a prozradit, jak minimalizovat náklady s nimi spojené. Vysvětlíme, jak zastavit věčný proces tištění elektronických dokladů, jejich následné číslování, lepení a zakládání do šanonů. Jaké formy účetních záznamů existují? Které mají povinné náležitosti? Jak je správně zpracovat a převést do digitální podoby? Jak zajistíte neměnnost a průkaznost v čase? Co vám naopak hrozí, pokud ji nezajistíte? Které doklady je třeba archivovat a po jakou dobu? Jaké můžete skartovat a jak probíhá elektronické skartační řízení u různých typů dokumentů? Milan Vodička odpoví na všechny problematické otázky.
Prohlédněte si detailní obsah semináře.
Komu je seminář určen
Seminář je určen všem, kteří mají ve firmě na starosti správu účetních dokladů, zacházejí s nimi, nebo za ně zodpovídají. Vhodný je také pro účastníky, kteří nechtějí mít problém s úřady ani s auditory.
Další informace:
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě a nahrávka kompletního školení.