Cíl semináře
Zákazník, který utratí v průměru 5 tisíc Kč ročně, má v horizontu 10 let hodnotu 50 tisíc Kč nebo ještě vyšší, protože stálí zákazníci utrácejí více a ochotněji. Ovšem v době silné konkurence je zcela klíčová spokojenost zákazníků. Mnozí podnikatelé tuto jednoduchou pravdu nechápou a místo zlepšování zákaznické podpory vynakládají veškeré prostředky na reklamu, což je mnohonásobně dražší než udržení stávajícího zákazníka.
Cílem semináře Jak vydělávat více správnou péčí o vlastní zákazníky je naučit vás budovat důvěru zákazníků, vyvarovat se základních chyb a seznámit vás se vším, co je důležité v dlouhodobé péči o klienta.Budete-li o zákaznících uvažovat z hlediska dlouhodobého budování důvěry, pochopíte, že péče o jejich spokojenost musí být vaší prioritou.
Lepší porozumění motivaci a očekávání zákazníků je cestou k větším prodejům. Naučíme vás diagnostikovat kvalitu zákaznického servisu a doporučíme vám osvědčené postupy jednání v náročných situacích, jakými jsou například reklamace. V neposlední řadě vás seznámíme s novými trendy v péči o stávající zákazníky.
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen
Seminář Jak vydělávat více správnou péčí o vlastní zákazníky je určen obchodním ředitelům a manažerům, kteří vedou prodejní týmy, lídrům, kteří vedou zákaznické servisy, a všem, kteří organizují aktivní a pasivní komunikaci se zákazníky. Zveme i majitele firem, ředitele marketingu a pracovníky HR.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.