Logo AIVD
Seminář

Seminář: Jak vydělávat více správnou péčí o vlastní zákazníky

Osvědčená řešení, návody a tipy z praxe

Termín: 17. 9. 2013

Každá firma musí nejen získávat nové zákazníky, ale především si udržet přízeň těch stávajících. Loajální zákazník, o kterého správně pečujete, vám bude důvěřovat a nenechá se zlákat nabídkou konkurence. Osvojte si zásady a dovednosti, které jsou nezbytné pro budování obchodních vztahů s vašimi zákazníky na bázi důvěry. Naučíte se komunikovat se zákazníky na osobní úrovni tak, aby se vzájemná důvěra stala předpokladem dlouhodobé spolupráce.

3 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl semináře

    Zákazník, který utratí v průměru 5 tisíc Kč ročně, má v horizontu 10 let hodnotu 50 tisíc Kč nebo ještě vyšší, protože stálí zákazníci utrácejí více a ochotněji. Ovšem v době silné konkurence je zcela klíčová spokojenost zákazníků. Mnozí podnikatelé tuto jednoduchou pravdu nechápou a místo zlepšování zákaznické podpory vynakládají veškeré prostředky na reklamu, což je mnohonásobně dražší než udržení stávajícího zákazníka.

    Cílem semináře Jak vydělávat více správnou péčí o vlastní zákazníky je naučit vás budovat důvěru zákazníků, vyvarovat se základních chyb a seznámit vás se vším, co je důležité v dlouhodobé péči o klienta.Budete-li o zákaznících uvažovat z hlediska dlouhodobého budování důvěry, pochopíte, že péče o jejich spokojenost musí být vaší prioritou.

    Lepší porozumění motivaci a očekávání zákazníků je cestou k větším prodejům. Naučíme vás diagnostikovat kvalitu zákaznického servisu a doporučíme vám osvědčené postupy jednání v náročných situacích, jakými jsou například reklamace. V neposlední řadě vás seznámíme s novými trendy v péči o stávající zákazníky.

    Klikněte zde pro detailní Program semináře.

    Komu je seminář určen

    Seminář Jak vydělávat více správnou péčí o vlastní zákazníky je určen obchodním ředitelům a manažerům, kteří vedou prodejní týmy, lídrům, kteří vedou zákaznické servisy, a všem, kteří organizují aktivní a pasivní komunikaci se zákazníky. Zveme i majitele firem, ředitele marketingu a pracovníky HR.

    Další informace

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

    PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9,00 – 15,30 hod.)

    • Spokojenost zákazníka – hlavní kapitál firmy
    • Stupně náročnosti zákazníků
    • Jak rozumět motivaci a očekávání zákazníků
    • 10 charakteristik lidského chování a jak vám pomohou více prodávat
    • Význam a užití osobního kontaktu
    • Prodejní taktiky pro zákazníky
    • Nastavení rozměru služeb zákazníkovi
    • Diferenciace vůči konkurenci
    • Autodiagnostika přijetí a kvality servisu a péče
    • Měření spokojenosti zákazníků
    • Přijetí reklamace jako příležitost pro firmu
    • Zvládání náročných situací – umění řešit spory se zákazníky
    • Vyhodnocování kvality zákaznického servisu
    • Image firmy a kolik stojí nespokojený klient
    • Maličkosti, které nadchnou vaše zákazníky
    • Jak zdokonalit telefonát – tipy
    • Jak upevnit věrnost vašich zákazníků
    • Nebezpečné chyby, které posílají vaše zákazníky ke konkurenci
    • Jak lépe naslouchat přáním zákazníků
    • Nové trendy v péči o zákazníka

    Mgr. Martina Chmelová

    Lektorka, metodička vzdělávacích programů, koučka, poradkyně, terapeutka ve společnosti Alfa Human Service. Martina Chmelová také externě spolupracuje s časopisy Integrace a inkluze ve školní praxi a Poradce ředitelky MŠ.

    Také doporučujeme