Cíl semináře:
Kdo není na sociálních sítích, jako by nebyl. Jejich uživatelé jsou současně vašimi skutečnými nebo potenciálními zákazníky. Publikují své názory na kvalitu produktů, novinky, ceny. Předávají si zkušenosti, svěřují se ostatním s preferencemi, nebo si stěžují. Předpokladem úspěšného obchodování je umět na všechny tyto podněty pružně reagovat.
Cílem semináře Monitoring sociálních sítí je prakticky ukázat to, jak lze rychle získat data pro nastavení dobře cílené kampaně či identifikovat hlavní influencery i ambasadory a využít jejich vliv. Prostřednictvím monitoringu budete schopni sledovat konkurenci v rámci competitive inteligence či určit možná rizika a včas je podchytit.
Naučíme vás pracovat s přehlednými vizualizovanými dashboardy. Z jednoduchých grafů vyčtete, o jakých produktech ve vaší branži lidé hovoří a jaké emoce v nich vzbuzují. Během jediné hodiny můžete mít vše pod kontrolou.
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen:
Seminář Monitoring sociálních sítí je určen marketingovým manažerům, brand manažerům, PR konzultantům, střednímu managementu a všem, kteří se zabývají komunikací na internetu. Ocení jej pracovníci z oborů bankovnictví a pojišťovnictví, automobilového průmyslu, telekomunikace, prodeje kosmetiky, bílého zboží nebo například z oblasti politiky. Seminář je primárně určen pro soukromý sektor.
Další informace:
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.