Cíl webináře
Tradiční nástroje pro řízení obchodního oddělení a vztahů se zákazníky na rytmus moderní doby nestačí. Navíc i mezi Vašimi potenciálními klienty dorůstá generace Y, pro niž je digitální prostředí přirozenějším místem pro obchod než analogový svět. Obchodník proto potřebuje mít všechna důležitá data o klientech i produktech neustále s sebou a sdílet je s partnery, plánovat schůzky s více obchodními partnery i spolupracovníky operativně v terénu,
Značnou část pracovní doby, potažmo finančních prostředků a nervů může ušetřit také zvládnutí správné rutiny a efektivních metod filtrování, prioritizace a organizace e-mailů v příchozí poště a skripty umožňující automatizaci procesu zpracování objednávky. Webinář účastníkům představí i platformy využitelné v competitive intelligence, zejména síť LinkedIn a některé vyhledávače, které firmě poskytnou nezanedbatelný náskok před konkurencí.
Představte si, že Váš zákazník zadá do webového formuláře poptávku a skript mu automaticky spočítá cenu dopravy na základě jeho polohy, zašle mu personifikované PDF, zadá kontaktní údaje do Vašeho adresáře a vytvoří Vašemu obchodníkovi novou schůzku ve volném termínu. To je jen jedno z možných využití často bezplatných on-line nástrojů, které Vám mohou značně usnadnit řízení firemního obchodu.
Program webináře zobrazíte kliknutím sem.
S obchodními pomínkami se můžete seznámit zde.
Komu je webinář určen
Webinář Využití on-line nástrojů ve firemním obchodě je určen privátnímu sektoru, zejména cílové osobě vedoucí obchodního oddělení, sekundárně cílovým osobám ředitel (zejména u malých firem do 20 zaměstnanců), vedoucí marketingu a personalista.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně webináře je nahrávka dostupná po dobu 3 měsíců, kterou můžete zhlédnout i opakovaně.