Cíl webináře
Nový občanský zákoník významně změnil postavení spotřebitele v obchodních vztazích a přinesl nová práva i povinnosti hlavně pro prodávající. Při vyřizování reklamací je nezbytné všechny tyto změny zohlednit a důsledně respektovat.
Webinář Záruky a reklamace při prodeji zboží koncovým zákazníkům – doporučené postupy a řešení sporných otázek vás seznámí se všemi povinnostmi a právy při reklamacích prodaného zboží a poskytnutých služeb spotřebitelům podle nového občanského zákoníku.
Naučíte se, jak správně vyřizovat reklamace, aby jejich řešení bylo v případě sporu těžko zpochybnitelné. Poskytneme vám také praktická doporučení, jak řešit případné spory s nespokojenými zákazníky po zamítnutí jejich reklamací.
Klikněte zde pro detailní Program webináře. S obchodními pomínkami se můžete seznámit zde.
Komu je webinář určen
Webinář Záruky a reklamace při prodeji zboží – doporučené postupy a řešení sporných otázek je určen všem obchodním společnostem, které využívají obchodní model B2C, zejména manažerům odpovědným za prodej zboží a compliance. Velmi užitečný bude vedoucím zaměstnancům a pracovníkům, kteří vyřizují reklamační nároky spotřebitelů.