Pro účinnou motivaci vašich obchodníků je klíčová už jejich adaptace. S každým novým členem týmu je zapotřebí efektivně pracovat už od začátku, a to včetně nastavení jeho plánu a provizí. Jakmile je obchodní tým stabilizovaný, přicházejí na řadu otázky jak jej vést, motivovat a hodnotit. Nastavení optimálního provizního systému je důležité, ale samo o sobě nestačí.
Aby provizní systém efektivně fungoval a zároveň motivoval celý obchodní tým, je potřeba jej zasadit do uceleného konceptu motivace a odměňování zaměstnanců. Na semináři se proto společně podíváme na různé přístupy, jak nastavit motivující provizní systém s ohledem na roli obchodníka a velikost obchodního případu. Důležitou roli hraje i charakteristika trhu, na kterém se pohybujete, vašeho produktového portfolia i koncových zákazníků.
Dvojice lektorů vám na semináři nabídne model motivujícího provizního systému s ohledem na profil vaší společnosti. Navíc vám poskytnou cenné rady týkající se způsobu vedení hodnotícího rozhovoru. Budete mít možnost vyzkoušet si praktické situace na modelových příkladech. Zároveň vám představíme konkrétní nástroje, jak efektivně měřit dopad vašeho systému hodnocení na motivaci. Díky semináři tak získáte konkrétní návody a praktická doporučení, jakož i upozornění na nejčastější chyby týkající se provizního systému coby součásti systému odměňování.
Komu je seminář určen
Seminář Provizní systém pro obchodníky je určen všem, kteří vedou, motivují a hodnotí členy svých obchodních týmů. Zároveň ho doporučujeme i majitelům a personálním manažerům, kteří se ve svých společnostech podílí na vytvoření provizního systému.