Cíl semináře
Cílem semináře je vybavit účastníky množstvím dobrých nápadů a kreativních a komerčně úspěšných řešení z oblasti BTL marketingové komunikace se zákazníky. Pozornost je soustředěna především na živnostníky a malé firmy, které si nemohou dovolit nákup masových mediálních prostředků (televize, rozhlas, časopisy a billboardy). Seminář je velice interaktivní, protože každý vysvětlený komunikační nástroj je ihned aplikován na potřeby samotných účastníků. Ve vzájemné interakci s instruktorem a se sebou navzájem si účastníci vytvoří sadu vlastních kreativních nápadů, které budou moci bezprostředně aplikovat ve svém podnikání.
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen
Seminář je vhodný pro živnostníky a vlastníky, ředitele či vedoucí obchodu malých firem, kteří potřebují zviditelnit svoje podnikání, vytvořit si účinný systém komunikace se svými stávajícími, budoucími i minulými zákazníky a neutratit přitom velké sumy peněz.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.