Logo AIVD
Seminář

Řízení skladu

Jak na organizaci, pravidla, řízení týmu a vyhodnocování skladových procesů

Termín: 23. 6. 2015
Lektor: Jan Kučera
Místo konání: Quality Hotel Brno Exhibition Centre****

Řešíte neustále skladová manka, chybně vyskladněné zboží či materiál, vaši odběratelé vás „bombardují“ o chybách v dodaném zboží? Při řešení těchto problémů jste zjistili hmotné škody, práce vašich skladníků je neefektivní a nezodpovědná a ztrácíte váš pracovní čas řešením těchto záležitostí? Nabízíme Vám pomoc.
I v malém e-shopovém skladu je důležitým členem profesionální skladník se základní dovedností, určitou výkonností, samostatností, který umí vyřešit problém a používat vlastní intuici – toto je důležité vybavení osoby skladníka.

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl semináře

    Cílem workshopu je naučit účastníky orientovat se ve skladových procesech, připravit podklady, zvolit si vhodný způsob práce, umět koordinovat svou práci, řešit vzniklé problémy, navrhnout, zajistit a poskytnout doplňkové služby.

    Workshop Vám ukáže cestu, jak se orientovat v jednotlivých skladových procesech: příjem, výdej, převod, evidence, inventarizace, posouzení kvality zboží, přípravu podkladů. Pro pozici skladník/řidič máme připraven návod, jak řešit, navrhnout, zajistit a poskytnout doplňkovou službu: odběr a dodání zboží např. nepříjemnému zákazníkovi.

    Ukážeme Vám a společně vyzkoušíme jednotlivé kroky při různých skladových procesech – jak kontrolovat, převzít, inventarizovat, poznat druhy dokladů/podkladů, zvolit si správnou techniku odsouhlasení, připravovat zboží, vybrat vhodnou manipulační techniku a způsob balení, označit a řešit případné nesrovnalosti. Společně také budeme analyzovat závady a problémy z praxe účastníků, budeme navrhovat a hledat jejich řešení.

    Provedeme simulované příklady:

    1. staneme se řidičem kamionu, který doveze zboží, a staneme se skladníky, kteří budou přijímat, kontrolovat a řešit nesrovnalosti ve zboží
    2. budeme vyskladňovat zboží pro několik odběratelů od převzetí podkladů po nakládku a předání řidiči
    3. vyskladníme zboží, které dodáme nepříjemnému zákazníkovi na jeho adresu
    4. přijmeme objednávku zákazníka v e-shopu, vyskladníme, zabalíme a pošleme ji zásilkovou službou
    5. provedeme inventarizaci ve skladu
    6. zkoordinujeme organizaci vlastní práce, ale i našich skladníků

    Klikněte zde pro detailní Program semináře a workshopu.

    Komu je seminář a workshop určen

    Seminář a workshop je určen pracovníkům skladů velkoobchodních a distribučních společností, pracovníkům e-shopů a maloobchodů.

    Další informace

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

    Program celodenního workshopu (9.00-15.30)

     

    Díky workshopu se zdokonalíte v těchto dovednostech:

     

    1. řízení týmuvybudovat si tým profíků, umět vyhledat a oslovit vhodné kandidáty, nastavit zastupitelnost a zpětnou vazbu, techniky vlastní motivace (osobní přístup k manuální práci), nastavit pracovní, etické a morální principy, vybudovat vzájemnou důvěru

     

    2. vyhodnocování/analyzování efektivnost skladování, efektivnost distribuce, komunikace s kolegy, optimální druhy dopravy, spolupráce s dodavateli a zákazníky, nastavení skladových procesů, vedení evidence a dokumentace

     

    3. navrhováníefektivnější skladové procesy a dokumenty, prostorové úpravy skladu, optimální distribuci a dopravu, nejvhodnější vnitropodnikovou komunikaci, způsob komunikace s obchodními partnery, využití manipulační techniky

     

    4. práce ve skladu a skladové procesy – znát časovou a pracovní náročnost všech skladových procesů, znalost skladové dokumentace, pravidla pro vyplňování a vyřizování skladové dokumentace

     

    5. uspořádání organizace skladu – navrhnout a koordinovat společně se specialisty uspořádání regálů a uliček, vyčlenit manipulační plochy, zvolit vhodnou manipulační techniku

     

    6. nastavení pravidel/řádu skladu – jak, co, kdy a kdo pracuje, určení zodpovědností pro jednotlivé pracovníky

    Jan Kučera

    Jan Kučera se věnuje profesionálnímu poradenství v oblasti skladování, logistiky a vyřizování reklamací pro malé a střední firmy, zejména sklady, distribuční společnosti a e-shopy, analýze stávajících procesů, návrhy zlepšení a zavedení vhodných postupů, školení pro skladníky i vedoucí a lektorsky zaštiťuje rekvalifikační kurzy pro vzdělávací agentury. Jan Kučera se věnuje profesionálnímu poradenství v oblasti skladování, logistiky a vyřizování reklamací pro malé a střední firmy, zejména sklady, distribuční společnosti a e-shopy, analýze stávajících procesů, návrhy zlepšení a zavedení vhodných postupů, školení pro skladníky i vedoucí a lektorsky zaštiťuje rekvalifikační kurzy pro vzdělávací agentury.  Má za sebou mnohaletou praxi, reference a úspěchy zejména v oblastech vytvoření, zavedení a zdokonalování nových skladových procesů v distribučních společnostech (nová logistika).

    Quality Hotel Brno Exhibition Centre****

    Akce se koná v prostorách Quality Hotelu Brno Exhibition Centre**** (dříve název Holiday Inn).

    Hotel se nachází v bezprostřední blízkosti brněnského výstaviště, jen několik minut od centra města.

    Místo konání je bezbariérově přístupné.

    Doprava:

    MHD:

    • tramvají č. 1, 5, 6 na Mendlovo náměstí, dále autobusem č. 84 do zastávky Velodrom

    Autem:

    • Směr z Prahy (200 km) a z Bratislavy (150 km) - D1 dálniční exit 190, za tunelem ostře doprava dle navigačních ukazatelů BVV (výstaviště)
    • Směr z Vídně (130 km) – ukazatele na centrum a BVV (výstaviště)

    GPS: 49°11'3.729"N, 16°34'49.889"E