Logo AIVD
Seminář

Seminář: Jak pracovat se žáky s ADHD na základní škole

Uplatňování vhodných podpůrných opatření u žáků s ADHD

Termín: 29. 3. 2016
Místo konání: AZ Personalistika

Připravované změny ve školské legislativě zvýší počet žáků s různou potřebou podpůrných opatření v běžných třídách. Žáci s ADHD přitom pro učitele představují zvýšené úsilí. Vyzkoušejte si, jaké metody a formy práce použijete v praxi, abyste těmto dětem dokázali zajistit potřebnou péči.

4 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře

Absolvováním praktického semináře Jak pracovat s žáky s ADHD na základní škole zjistíte, jak s těmito dětmi pracovat v běžném třídním kolektivu. Jako účastník lépe porozumíte specifikům v chování dětí s ADHD a vyzkoušíte si to sami formou prožitku.

Vyučování ve třídě s žáky s ADHD může být náročné i kvůli typickým projevům – poruchám aktivity, pozornosti, paměti, problémům se zvládáním emocí nebo i s komunikací. Vzdělávací seminář vám nabídne možnosti, jak tyto projevy účinně usměrňovat. Zároveň naleznete odpověď na to, zda ADHD není jen zástěrkou pro nevychované děti.

Pozornost věnujeme také objektivnímu hodnocení výsledků vzdělávání ve škole a aktuální školské legislativě k dané problematice. 

Klikněte zde pro detailní Program semináře. S obchodními pomínkami se můžete seznámit zde.

Komu je seminář určen

Seminář Jak pracovat se žáky s ADHD na základní škole je určen především pedagogům základních škol a odpovídajících ročníků víceletých gymnázií. Nejen těm učitelům, kteří se ve svých třídách již o žáky s ADHD starají.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v tištěné i elektronické podobě, občerstvení a teplý oběd.

PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9,00–15,30 hod.)

  1. porozumění situaci dítěte s ADHD formou prožitků
  2. současné trendy v přístupu k problematice ADHD (diagnostika, terminologie, možnosti odborníků z různých profesí)         
  3. typické projevy ADHD a vhodná podpůrná opatření ze strany pedagogů (praktické ukázky, kazuistické rozbory)
  4. děti s ADHD a možnosti objektivního hodnocení ve škole
  5. odborná literatura
  6. současná školská legislativa k problematice ADHD

PaedDr. Drahomíra Jucovičová

Drahomíra Jucovičová je absolventkou Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy, speciální pedagožka a zkušená lektorka zabývající se problematikou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Dlouhodobě se věnuje metodám práce s dětmi s ADHD. Je autorkou mnoha publikací zaměřených na vzdělávání dětí s ADHD, speciálních vzdělávacích pomůcek i pracovních materiálů pro děti předškolního věku. S dětmi se specifickými poruchami učení a s ADHD má bohaté zkušenosti nejen jako poradenský speciální pedagog, ale i jako učitelka a maminka dvou synů s ADHD a specifickými poruchami učení.

AZ Personalistika

Akce se koná v prostorách společnosti AZ personalistika.

 

Doprava:

Tramvají číslo 9 a 26 na zastávku Olšanská.

Kurz se koná v administrativní budově SUDOP (vchod ČSOB) přímo u zastávky MHD Olšanská.

 

Parkování:

Přímo před budovou AZ personalistika je malé parkoviště s parkovacími automaty. Naproti přes koleje je velké hlídané parkoviště.