Logo AIVD
Seminář

Seminář: Řízení skladu

Jak na organizaci, pravidla, řízení týmu a vyhodnocování skladových procesů

Termín: 22. 11. 2016
Místo konání: Quality Hotel Brno Exhibition Centre****

Řešíte neustále skladová manka, chybně vyskladněné zboží či materiál? Vaši odběratelé si stále stěžují na chybně dodané zboží? Potýkáte se s hmotnými škodami, práce vašich skladníků je neefektivní a nezodpovědná a ztrácíte čas řešením těchto záležitostí? Nabízíme Vám pomoc.
I v malém e-shopovém skladu je zapotřebí profesionálního skladníka, který ovládá základní dovednosti, je výkonný, samostatný a umí používat vlastní intuici.
 

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře

Cílem semináře Řízení skladu je, aby se účastníci orientovali ve skladových procesech. Naučí se připravovat podklady, zvolit si vhodný způsob práce, koordinovat svou práci, řešit vzniklé problémy, navrhnout, zajistit a poskytnout doplňkové služby.

Díky semináře se budete orientovat ve štíhlých skladových procesech: příjem, výdej, převod, evidence, inventarizace, posouzení kvality zboží, přípravu podkladů a zejména v čem spočívá kouzlo moderního štíhlého skladu.

Společně si vyzkoušíme jednotlivé kroky při provádění různých skladových procesů, také budeme analyzovat problémy z praxe účastníků a navrhneme jejich řešení.

Klikněte zde pro detailní program semináře.

Komu je seminář určen

Seminář je určen pracovníkům skladů velkoobchodních a distribučních společností, pracovníkům e-shopů a maloobchodů.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9.00-15.30)

 

Výběr z témat:

  • V čem spočívá rozdílnost skladů obchodního, výrobního a e-shopového?
  • Jaké jsou požadavky na moderní sklad?
  • Jaké jsou základní principy řízení štíhlého skladu?
  • Technologie pro manipulaci a skladování v moderním skladu
  • Řízení zásob ve vazbě na výrobu (metody Kanban, Milkrun)
  • Layout skladu a ergonomie (vliv na efektivitu práce ve skladu)
  • Jak naučit pracovníky přemýšlet štíhle?

 

 

Ing. Petr Jalůvka

Petr Jalůvka je od roku 2001 společníkem a jednatelem společnosti DYNAMIC FUTURE s.r.o. Od roku 2013 působí také jako konzultant v dceřiné společnosti ESCARE. Již v průběhu studia se v rámci stáží ve společnostech FORD AUTOPAL a ŽDB a.s. věnoval optimalizacím procesů a dynamické simulaci. Po ukončení studia nastoupil v ŽDB a.s., kde pracoval na pozici logistik. Po restrukturalizaci  firmy pracoval v letech 2000 až 2001 na stejné pozici v dceřiné společnosti ŽDB TRANS Bohumín.

Quality Hotel Brno Exhibition Centre****

Akce se koná v prostorách Quality Hotelu Brno Exhibition Centre**** (dříve název Holiday Inn).

Hotel se nachází v bezprostřední blízkosti brněnského výstaviště, jen několik minut od centra města.

Místo konání je bezbariérově přístupné.

Doprava:

MHD:

  • tramvají č. 1, 5, 6 na Mendlovo náměstí, dále autobusem č. 84 do zastávky Velodrom

Autem:

  • Směr z Prahy (200 km) a z Bratislavy (150 km) - D1 dálniční exit 190, za tunelem ostře doprava dle navigačních ukazatelů BVV (výstaviště)
  • Směr z Vídně (130 km) – ukazatele na centrum a BVV (výstaviště)

GPS: 49°11'3.729"N, 16°34'49.889"E