Cíl semináře
Správa dokumentů je páteřním informačním systémem každé organizace a je nutné jí věnovat dostatečnou pozornost. Nejen pro rychlejší a snadnější nakládání s daty, ale také pro případ krizové situace či kontroly ze strany nadřízeného orgánu. Pokud nesplníte všechny požadavky vyplývající z platné legislativy, hrozí vaší firmě postihy a sankce. Ujistěte se, že znáte všechny platné normy a nařízení na praktickém semináři!
Základním principem správy dokumentů je zajistit prokazatelné nakládání s nimi v první etapě jejich životního cyklu – do provedení výběru archiválií (skartačního řízení). Mezi procesy, které musí být popsány ve spisovém řádu a dodržovány s ohledem na jejich auditovatelnost, patří příjem, evidence, rozdělování, oběh, vyřizování, vyhotovování, podepisování, odesílání, ukládání a vyřazování dokumentů. Na semináři vám představíme podrobnosti těchto procesů, které jsou přesně stanoveny právními předpisy.
Přísná pravidla provází také dlouhodobé elektronické archivování a zajištění validity dokumentů. Vzhledem k jejich právní, ekonomické a historické hodnotě je nutné zajistit jejich věrohodnost, neporušitelnost a čitelnost. Ukážeme vám digitalizační procesy v praxi a poradíme, jak se vyhnout nejčastějším chybám.
Klikněte zde pro detailní program semináře.
Komu je seminář určen
Seminář je určen pro zástupce všech typů obchodních společností, které řeší procesy dlouhodobé a hlavně důvěryhodné archivace dokumentů.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou elektronické podkladové materiály a občerstvení v průběhu kurzu. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.