Cíl semináře:
Cílem semináře Kalkulace prodejních cen gastronomického zařízení je získání praktických dovedností v oblasti cenotvorby pokrmů, nápojů a dalších produktů gastronomických zařízení. Správně nastavené kalkulace jsou vstupem do cenotvorby, která má své klíčové postavení v marketingu gastronomického zařízení. Rozlišení přímých a nepřímých nákladů a jejich propočet v rámci výrobního plánu představuje vstup do samotné cenotvorby. Nedílnou součástí semináře je popis přístupů k tvorbě cen na základě nákladů, konkurence a poptávky. Cenotvorba je doplněna o základní marketingové nástroje jako menu engineering, základní pravidla marketingu gastronomického provozu (mimo již zmíněnou cenotvorbu) a další aktivity směřující k efektivnějšímu prodeji produktů a služeb.
Program semináře naleznete zde.
Komu je seminář určen:
Seminář Kalkulace prodejních cen gastronomického zařízení je určen majitelům a provozovatelům stravovacích zařízení, stejně tak pracovníkům marketingových a obchodních oddělení.
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.