Logo AIVD
Seminář

Seminář: Kalkulace cen v gastronomii

Prodávejte své produkty za správné ceny!

Termín: 5. 10. 2017
Místo konání: Nakladatelství FORUM (1. patro), Praha 8

Potřeby zákazníka jsou při řízení gastronomického provozu vždy na prvním místě – představují klíčový nástroj pro získání a udržení konkurenční výhody na trhu. Dobře sestavená nabídka pokrmů a nápojů, správná komunikace a cenotvorba jsou základní kameny tradičního marketingu. Vedle toho je třeba využívat moderních nástrojů online marketingu, mezi které patří nejen tradiční webové prezentace, ale i rezervační systémy, reputation management a další. Díky praktickému semináři využijete všechny na maximum.

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:

Cílem semináře Kalkulace cen v gastronomii je získání praktických dovedností v oblasti marketingu gastronomických zařízení. Účastník semináře získá znalosti z oblasti strategické marketingové analýzy a bude schopen tyto poznatky aplikovat při sestavení a optimalizaci nabídky, dále také při tvorbě cen. Stejně tak získá znalosti v oblasti komunikace se zákazníky, a to jak z pohledu osobní, tak neosobní komunikace. Rostoucí poptávka s sebou přináší také velké množství možností v oblasti revenue managementu a také online marketingu. Účastník tak bude vědět, jaké moderní nástroje použít a jakou strategii při práci s nimi zvolit.

Prohlédněte si podrobný program semináře

Komu je seminář určen:

Seminář Kalkulace cen v gastronomii je určen majitelům a provozovatelům stravovacích zařízení, stejně tak pracovníkům marketingových a obchodních oddělení – všem, kteří chtějí získat pevné postavení na trhu.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě, občerstvení v průběhu kurzu.

 

Program celodenního semináře (9,00-15,30 hod)

  • Kalkulace nepřímých nákladů pokrmů a nápojů
  • Kalkulace přímých nákladů pokrmů a nápojů.
  • Strategická analýza
  • Sestavení produktové nabídky
  • Cenotvorba jako marketingový nástroj
  • Komunikační nástroje
  • Online rezervace a revenue management
  • Online marketing

 

 

Ing. Štěpán Chalupa

Štěpán Chalupa je odborným asistentem katedry marketingu VŠH. Jeho výklad se zaměřuje na elektronické podnikání, hotelový marketing, informační a komunikační technologie a také revenue management. Na základě praktických zkušeností v oblasti hotelového marketingu, distribuce a cenotvorby je jeho výklad stavěn prakticky bez zbytečných teoretických definic.

Nakladatelství FORUM (1. patro), Praha 8

Zasedací místnost přímo v prostorách Nakladatelství FORUMMísto konání je bezbariérově přístupné.

Kudy?

a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy

b) metrem

    • trasa C Kobylisy - lze dojít pěšky nebo 1 zastávka tram č. 10 - zastávka Střelničná

c) tramvají č. 3, 10, 17 či 24- zastávka Kobylisy

d) autobusem č. 177, 152 - zastávka Kobylisy

Parkování

Doporučujeme k cestě do Nakladatelství využít MHD!

Zaparkovat zde lze v přilehlých ulicích, kde jsou parkovací automaty.

Mapa