Cíl školení
Cílem semináře je zvýšení profesionálního vystupování recepčních, asistentek, jakož i office manažerek, které zprostředkovávají první kontakt se zákazníky a klienty firmy. Musí být proto vysoce profesionální a vystupovat reprezentativně. Na semináři se zaměříme na zvýšení efektivity komunikace (osobní, telefonické i emailové) a samotnou práci asistentek / asistentů.
V rámci semináře vás naučíme, jak zvládat problematického či agresivního zákazníka / kolegu a jak lépe předvídat případné konflikty. Na názorných příkladech z praxe vám ukážeme, jak efektivně řešit problematické situace.
Společně se zkušenou lektorkou si rozšíříte poznatky z oblasti business etikety. A abyste se mohli dále rozvíjet, naučíme Vás, jak lépe poznat svůj potenciál a také to, jak ho správně využít.
Komu je seminář určen
Seminář Profesionální asistentka je určen především asistentkám, office manažerkám a recepčním, jak z veřejné, tak soukromé sféry. Rovněž je určen manažerům a vedoucím pracovníkům, kteří zaměstnávají asistentky / asistenty.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou elektronické podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.