Logo AIVD
Seminář

Školení: Profesionální asistentka

Povyšte pozici asistentky na pravou ruku šéfa a poklad firmy!

Termín: 30. 5. 2018
Místo konání: Hotel Troja

Recepční, office manažerky či asistentky jsou často prvními osobami, s nimiž se setkávají vaši klienti a zákazníci. Jejich profesionální vystupování, efektivní řešení úloh a proaktivní přístup usnadní práci nejednomu oddělení a také celému managementu. Chcete, aby vaší pravou rukou byla spolehlivá profesionálka? Nebo aby office manažerka byla nenahraditelnou pomocí pro kolegy? Vsaďte na náš seminář…

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl školení

    Cílem semináře je zvýšení profesionálního vystupování recepčních, asistentek, jakož i office manažerek, které zprostředkovávají první kontakt se zákazníky a klienty firmy. Musí být proto vysoce profesionální a vystupovat reprezentativně. Na semináři se zaměříme na zvýšení efektivity komunikace (osobní, telefonické i emailové) a samotnou práci asistentek / asistentů.

    V rámci semináře vás naučíme, jak zvládat problematického či agresivního zákazníka / kolegu a jak lépe předvídat případné konflikty. Na názorných příkladech z praxe vám ukážeme, jak efektivně řešit problematické situace.

    Společně se zkušenou lektorkou si rozšíříte poznatky z oblasti business etikety. A abyste se mohli dále rozvíjet, naučíme Vás, jak lépe poznat svůj potenciál a také to, jak ho správně využít. 

    Komu je seminář určen

    Seminář Profesionální asistentka je určen především asistentkám, office manažerkám a recepčním, jak z veřejné, tak soukromé sféry. Rovněž je určen manažerům a vedoucím pracovníkům, kteří zaměstnávají asistentky / asistenty.

    Další informace

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou elektronické podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. 

    PROGRAM CELODENNÍHO PRAKTICKÉHO ŠKOLENÍ (9,00-15,30 hod.)

    1) Komunikační dovednosti – neverbální i verbální komunikace:

     ·        Odstranění bariér v komunikaci

    ·         Která slova podporují komunikaci a naopak

    ·         Aktivní poslech: nástroj efektivní komunikace

    ·         Řeč těla – co dokážu přečíst z chování druhých a co signalizovat vlastním tělem

    ·         Jak barvy ovlivňují naše chování? Jak se obléci, abych podpořila cíl své komunikace

    2) Telefonická komunikace

    ·         Zásady profesionální telefonické komunikace

    ·         Jak se správně představit?

    ·         Práce s hlasem

    ·         Nejčastější chyby v telefonické komunikaci

    ·         Zvládnuti agresivního či problémového volajícího

    3) Etiketa

    ·         Zkratky na pozvánkách – co znamenají

    ·         Jak se vhodně obléknout, abych působila profesionálně

    ·         Podávání rukou

    Celý den prostor pro vaše dotazy, výměnu zkušeností a diskusi

    Mgr. Martina Chmelová

    Lektorka, metodička vzdělávacích programů, koučka, poradkyně, terapeutka ve společnosti Alfa Human Service. Martina Chmelová také externě spolupracuje s časopisy Integrace a inkluze ve školní praxi a Poradce ředitelky MŠ.

    Hotel Troja

    Seminář se koná v Hotelu Troja****Místo konání je bezbariérově přístupné.

    Kudy?

    a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy, Hotel Troja

    b) metrem

      • trasa C Kobylisy - lze pak dojít pěšky nebo 1 zastávka tramvají č. 1, 17 či 24 - zastávka Ke Stírce

    c) tramvají č. 3, 1, 17 či 24- zastávka Ke Stírce

    d) autobusem č. 102 - zastávka Kobyliské náměstí

    Parkování

    Doporučujeme k cestě do hotelu využít MHD, neboť parkování je v této oblasti možné pouze v ulicích, a to prostřednictvím parkovacích automatů.

    Hotel nabízí placená parkovací místa v garáži za 390 Kč/den. Pozor, počet parkovacích míst v garáži je omezen!

    Mapa

    Také doporučujeme