Logo AIVD
Seminář

Seminář: Intrastat 2018/2019 – Novinky, změny a praktické tipy

Konkrétní případy i problémy z praxe a jejich řešení

Termín: 6. 9. 2018
Místo konání: Hotel Troja

Po vstupu České republiky do Evropské unie znamenal Intrastat značné snížení zátěže pro obchodníky v porovnání s Jednotným správním dokladem, který museli vyplňovat před vstupem ČR do EU. Přesto řada firem považuje vykazování Intrastatu za problematické a časově náročné. Konzultační seminář umožní obchodníkům správně provádět Intrastat i při složitějších obchodních případech a vyvarovat se sankcí za chybné vykazování Intrastatu v letošním i příštím roce.

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl semináře

    Cílem semináře je seznámit s prováděním Intrastatu účastníky, kteří s jeho vykazováním začínají nebo by mohli brzo začít. Seminář je vhodný i pro účastníky, kteří již Intrastat vykazují a chtějí získat odpovědi na své dotazy k jeho provádění. Ocení ho také ti, kdo obchodníky s členskými státy Evropské unie zastupují.

    Účastníci semináře získají všechny potřebné informace o vykazování údajů do Intrastatu včetně jejich pramenů. Seminář seznámí obchodníky se správným a jednotným výkladem ustanovení aktuálních právních předpisů o Intrastatu tak, aby nečinilo správné provádění Intrastatu problémy obchodníkům ani jejich zástupcům.

    Seminář je zaměřen na konkrétní problémy a případy, se kterými se zpravodajské jednotky v praxi často setkávají. Ucelený výklad umožní účastníkům lépe se orientovat v problematice provádění Intrastatu v České republice.

    Komu je seminář určen

    Seminář Intrastat v roce 2018/2019 je určen pro všechny společnosti, které obchodují s členskými státy Evropské unie nebo mají z jiných důvodů povinnost vykazovat údaje do Intrastatu.

    Další informace:

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě a občerstvení v průběhu semináře.

     

    PROGRAM SEMINÁŘE (9.00–14.00)

    1. Předpisy, prameny a kde získat informace o provádění Intrastatu
    2. Zboží sledované v Intrastatu
    3. Zboží nesledované v Intrastatu
    4. Vznik a zánik povinnosti vykazování údajů
    5. Zvláštní druhy a pohyby zboží  
    6. Malé zásilky
    7. Rozebrané zboží
    8. Kódy povahy transakce (praktické příklady)
    9. Zpracování dle smlouvy 
    10. Skupiny dodacích podmínek
    11. Kód zboží
    12. Vlastní hmotnost
    13. Množství v doplňkových měrných jednotkách
    14. Fakturovaná hodnota
    15. Přepočítací kurz
    16. Provádění oprav ve výkazech
    17. Dobropisy
    18. Sankce a chyby v provádění Intrastatu

    Mgr. Veronika Trakalová

    Metodička Intrastatu v oddělení datové podpory zahraničního obchodu Českého statistického úřadu.

    Ing. Jan Bílý

    Odborný rada v oddělení datové podpory statistiky zahraničního obchodu Českého statistického úřadu

    Hotel Troja

    Seminář se koná v Hotelu Troja****Místo konání je bezbariérově přístupné.

    Kudy?

    a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy, Hotel Troja

    b) metrem

      • trasa C Kobylisy - lze pak dojít pěšky nebo 1 zastávka tramvají č. 1, 17 či 24 - zastávka Ke Stírce

    c) tramvají č. 3, 1, 17 či 24- zastávka Ke Stírce

    d) autobusem č. 102 - zastávka Kobyliské náměstí

    Parkování

    Doporučujeme k cestě do hotelu využít MHD, neboť parkování je v této oblasti možné pouze v ulicích, a to prostřednictvím parkovacích automatů.

    Hotel nabízí placená parkovací místa v garáži za 390 Kč/den. Pozor, počet parkovacích míst v garáži je omezen!

    Mapa