Cíl workshopu
Cílem workshopu Happiness management v praxi je seznámit vás s úkoly manažera štěstí, neboť statistiky nejúspěšnějších světových podniků a týmů ukazují, že atmosféra, ve které lidé pracují, má na jejich produktivitu a kreativitu zcela zásadní vliv.
Proto je v úspěšných firmách jako O2, IBM či Liftago pozice happiness managera klíčová. Seznamte se s jeho pracovními úkoly, mezi které patří budování a udržování týmů v souladu s hodnotami firmy, udržování dobré nálady na pracovišti a posuzování osobnosti kandidátů a jejich ztotožnění s firemní kulturou a aplikujte je v praxi Vaší firmy!
Nedílným cílem workshopu jsou konkrétní ukázky, které Vám napomohou k udržení svěžích týmů a spokojených klíčových jednotlivců. Na workshopu se seznámíte s užitečnými metodami manažerů štěstí, používanými ve firmách se silnými značkami. Z workshopu si odnesete i praktické tipy pro oslovení a nábor zaměstnanců.
Klikněte zde pro detailní program workshopu.
Komu je workshop určen
Workshop Happiness management v praxi je určen manažerům, personalistům, manažerům lidských zdrojů a všem, kteří chtějí zavést pozici happiness managera i v jejich firmě či organizaci.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě, občerstvení v průběhu semináře a teplý oběd.