Logo AIVD
Seminář

Seminář: Intrastat v roce 2019/2020 – Novinky, změny a praktické tipy

Konkrétní případy i problémy z praxe a jejich řešení

Termín: 14. 11. 2019
Místo konání: Hotel Baroko

Máte povinnost vykazovat Intrastat? A víte, jak ho provádět v roce 2019/2020 dle aktuální legislativy? Na příkladech z praxe vás zkušení lektoři seznámí s problematickými opravami ve výkazech, všemi novinkami a celým procesem tak, abyste nikde neudělali chybu. Konzultační seminář umožní obchodníkům správně provádět Intrastat i při složitějších obchodních případech a vyvarovat se sankcí za chybné vykazování Intrastatu.

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře

Cílem semináře je seznámit s prováděním Intrastatu účastníky, kteří s jeho vykazováním začínají nebo by mohli brzo začít. Účastníci semináře budou také seznámeni s veškerými změnami, které přinesla novelizace nařízení vlády od 1. 1. 2019. Seminář je vhodný i pro účastníky, kteří již Intrastat vykazují a chtějí získat odpovědi na své dotazy k jeho provádění. Ocení ho také ti, kteří obchodníky s členskými státy Evropské unie zastupují.

Účastníci semináře získají všechny potřebné informace o vykazování údajů do Intrastatu včetně jejich pramenů. Seminář seznámí obchodníky se správným a jednotným výkladem ustanovení aktuálních právních předpisů o Intrastatu tak, aby nečinilo správné provádění Intrastatu problémy obchodníkům ani jejich zástupcům.

Seminář je zaměřen na konkrétní problémy a případy, se kterými se zpravodajské jednotky v praxi často setkávají. Ucelený výklad umožní účastníkům lépe se orientovat v problematice provádění Intrastatu v České republice. 

Prohlédněte si detailní obsah semináře.

Komu je seminář určen

Seminář Intrastat v roce 2019/2020 – Novinky, změny a praktické tipy je určen pro všechny společnosti, které obchodují s členskými státy Evropské unie nebo mají z jiných důvodů povinnost vykazovat údaje do Intrastatu.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě a občerstvení v průběhu semináře.

 

PROGRAM SEMINÁŘE (9.00–14.00)

  1. Předpisy, prameny a kde získat informace o provádění Intrastatu
  2. Dopady novelizace nařízení vlády na provádění Intrastatu v roce 2019/2020
  3. Zboží sledované v Intrastatu
  4. Zboží nesledované v Intrastatu
  5. Vznik a zánik povinnosti vykazování údajů
  6. Zvláštní druhy a pohyby zboží  
  7. Malé zásilky
  8. Rozebrané zboží
  9. Kódy povahy transakce (praktické příklady)
  10. Zpracování dle smlouvy 
  11. Skupiny dodacích podmínek
  12. Kód zboží
  13. Vlastní hmotnost
  14. Množství v doplňkových měrných jednotkách
  15. Fakturovaná hodnota
  16. Přepočítací kurz
  17. Provádění oprav ve výkazech
  18. Dobropisy
  19. Sankce a chyby v provádění Intrastatu

Mgr. Veronika Trakalová

Metodička Intrastatu v oddělení datové podpory zahraničního obchodu Českého statistického úřadu.

Ing. Jan Bílý

Odborný rada v oddělení datové podpory statistiky zahraničního obchodu Českého statistického úřadu

Hotel Baroko

Akce se koná v příjemných prostorách Hotelu Baroko, který je umístěn na Praze 10.


Doprava:

Kousek od hotelu je zastávka autobusu Malešické náměstí.

  • Bus 177 (přestup z metra B na Vysočanské, z metra C na Proseku nebo z metra A na Skalce)
  • Bus 195 (ze Zahradního Města)
  • Bus 155 (přestup z metra A Želivského) 

Parkování:

Parkovat lze zdarma v přilehlých ulicích, nejsou zde placené modré zóny.

 


Také doporučujeme