Logo AIVD
Živé vysílání

Živé vysílání: Influencer marketing a jeho právní aspekty a limity

Jak na smysluplnou spolupráci bez riskování poškození značky nebo pokut

Termín: 21. 1. 2021
Místo konání: Online – živý přenos

Na co si musíte dát při spolupráci s influencery dát pozor? Jak smluvně ošetřit to, aby nepoškodili pověst vaší značky? Jaké jsou limity reklamy, nekalé soutěže, ochrany spotřebitele a autorských práv? Co vám hrozí, pokud v kampani zazní jméno konkurence? Jak je to s označováním reklamy a jak vymezit exkluzivitu spolupráce? To a další legislativní úskalí influencer marketingu odhalí praktické živé vysílání.

3 290 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl online semináře

    Cílem online semináře Influencer marketing a jeho právní aspekty a limity je pomoci firmám s právními úskalími influencer marketingu. Za využití praktických příkladů a již realizovaných kampaní představit zásadní chyby, které firmy i influenceři dělají a poradit, jak se jich vyvarovat. 

    Podívejte se na detailní program workshopu.

    Komu je online seminář určen

    Online seminář Influencer marketing a jeho právní aspekty a limity je určen všem, kteří chtějí spolupracovat s influencery a nedoplatit na nedostatky smluvních ujednání či neznalost problematiky regulace reklamy, nekalé soutěže, autorských práv či klamání spotřebitele, která může nenávratně poškodit dobré jméno značky. 

    Zejména ho ocení začínající i pokročilí reklamní a marketingoví pracovníci, podnikatelé, prodejci a každý, kdo propaguje nebo zamýšlí propagovat svoji firmu či značku pomocí influencer marketingu.

    Další informace

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou elektronické podkladové materiály.

    PROGRAM ŽIVÉHO VYSÍLÁNÍ (9,00-11,00 hod.)

     Jaké právní souvislosti se influencer marketingu dotýkají?

    • Regulace reklamy
    • Nekalá soutěž
    • Autorská práva
    • Klamání spotřebitele

    Jak na smlouvy s influencery

    • Na co ve smlouvách nezapomenout a na co si dát pozor?
    • Jak vymezit to, co získáte vy a za jakou částku?
    • Jak smluvně ošetřit exkluzivitu spolupráce?

    Problematická místa influencer marketingu 

    • Reklama na alkohol, tabákové výrobky či elektronické cigarety
    • Reklama mířená na děti
    • Reklama, ve které figurují děti 
    • a další … 

    Andrea Pavelcová

    Online – živý přenos

    Místo konání:

    Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu e-mailem.