Cíl semináře
Cílem semináře je seznámit s prováděním Intrastatu jak účastníky, kteří s jeho vykazováním začínají, tak účastníky, kteří již Intrastat vykazují a chtějí získat odpovědi na své dotazy k jeho provádění. Ocení ho také ti, kteří obchodníky s členskými státy Evropské unie zastupují.
Účastníci semináře získají všechny potřebné informace o vykazování údajů do Intrastatu včetně jejich pramenů. Seminář seznámí obchodníky se správným a jednotným výkladem ustanovení aktuálních právních předpisů o Intrastatu tak, aby nečinilo správné provádění Intrastatu problémy obchodníkům ani jejich zástupcům.
Na semináři budou také vyloženy připravované změny v Intrastatu účinné od 1. 1. 2022, které vyplývají z nařízení EU a Rady č. 2152/2019 o evropských podnikových statistikách a jeho prováděcí nařízení Komise 1197/2020, kterým se stanoví technické specifikace.
Seminář je zaměřen na konkrétní problémy a případy, se kterými se zpravodajské jednotky v praxi často setkávají. Ucelený výklad umožní účastníkům lépe se orientovat v problematice provádění Intrastatu v České republice.
Prohlédněte si detailní obsah semináře.
Komu je seminář určen
Seminář Intrastat 2021 – Časté chyby, novinky a praktické tipy je určen pro všechny společnosti, které obchodují s členskými státy Evropské unie nebo mají z jiných důvodů povinnost vykazovat údaje do Intrastatu.
Další informace:
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě a kompletní nahrávka.