Prezenčně, nebo online? Je to na vás!
Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit prezenčního kurzu z důvodu nařízení zaměstnavatele, karantény apod., o svůj seminář nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat dotazy lektorce. Pokud už teď víte, že využijete možnosti přímého přenosu, uveďte nám prosím do objednávky heslo „přímý přenos“.
Cíl semináře
Cílem semináře je poskytnout vám základní přehled povinností při plnění ohlašovacích povinností.
Probereme postup od registrace do ISPOP a ztrátě hesla až po obsluhu „Můj účet“ a připomeneme si jakými způsoby je možné ohlašovací formulář odeslat a jak hlášení autorizovat. Seznámíme Vás s postupy při stahování interaktivních PDF formulářů a jak je „předvyplnit“ údaji z předchozího roku a na praktických příkladech ukážeme, jak formulář vyplňovat. Ukážeme si také, jak identifikovat podle Nařízení 166/2006 a zákona č. 25/2008 Sb., o integrovaném registru znečištění a ISPOP, tzv. „IRZ provozovnu“.
Zejména probereme krok za krokem zásady vedení evidence odpadů, zopakujeme, kde lze nalézt identifikační čísla zařízení odpadových firem a identifikační čísla provozovny, která se musí používat při vedení evidence odpadů a vyplňování „ročního hlášení o odpadech“, které se dotýká většiny subjektů.
Komu je seminář určen
Seminář je určen pracovníkům podniků z různých oborů podnikání, kteří mají na starosti plnění ohlašovacích povinností a potřebují zjistit, zda se v této problematice něco změnilo a také si připomenout postupy nezbytné k úspěšnému splnění povinností.
Další informace
Jako účastník semináře obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě, občerstvení v průběhu semináře, teplý oběd a kompletní nahrávka. Obchodní podmínky jsou k dispozici zde.